تشریح آخرین روند درمانی نوجوان کشتی گیر ایران

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۱:۴۵:۴۷
کد خبر: ۴۷۹۱۰۱
تشریح آخرین روند درمانی نوجوان کشتی گیر ایران
رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی کشور گفت: ابوالفضل آرمیده دارنده مدال برنز نوجوانان آسیا در بیمارستانی در تهران تحت مراقبت پزشکی قرار دارد و بر اساس نظر پزشک معالج امکان ملاقات با او فعلا مقدور نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تورج ملک محمدی گفت: شرایط کلی بیماری این کشتی گیر عضو تیم کشتی آزاد نوجوانان ایران چون روزهای قبل است و تغییری نکرده است.

وی توضیح داد: بیمار به دلیل دریافت داروها، دچار کاهش گلبول های خونی است و از لحاظ انعقادی و مقاومت در برابر بیماری ها در شرایط خاصی قرار داد. پزشک تیم های ملی کشتی از مردم و مسئولین درخواست کرد که از حضور در بیمارستان خودداری کنند.

ملک محمدی افزود: گزارش روند درمانی آرمیده به صورت مستمر از طریق پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون کشتی و فدراسیون پزشکی ورزشی اطلاع رسانی می شود.

وی درمورد پیگیری روند درمانی این کشتی گیر نوجوان ایران گفت: غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی - ورزشی و رئیسی بیمارستانی که آرمیده در آن بستری است، روند درمانی را پیگیری می کنند.

ابوالفضل آرمیده آزادکار وزن 42 کیلوگرم نوجوانان ایران در رقابت های قهرمانی آسیا که در روز های 17 تا 20 تیر ماه امسال در چین تایپه برگزار شد صاحب مدال برنز شد و به همراه تیم ایران به مقام سومی آسیا دست یافت.

وی از بیش از یک ماه پیش به دلیل بیماری در بیمارستان بستری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز