قابل توجه استعدادیاب‌های ۱۰ گانه کشور؛

ناظم الشریعه: الویت در تیم ملی با بازیکنانی است که از سوی استعدایاب‌ها معرفی می‌شوند

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۲:۴۷:۰۹
کد خبر: ۴۷۹۱۴۴
ناظم الشریعه: الویت در تیم ملی با بازیکنانی است که از سوی استعدایاب‌ها  معرفی می‌شوند
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: برای برگزاری اردوهای تدارکاتی باید بازیکنان نخبه را به اردو دعوت کرده و عملکردشان را زیر نظر داشته باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: تیم ملی امید هرچه سریعتر باید کار خود را شروع کند. ابتدا قصد داشتیم تا در تبریز یک جشنواره فوتسال با حضور 150 بازیکن و کادر برگزار و بازیکنان را که در مناطق 10 گانه فعالیت می کنند، انتخاب و به اردوی تیم ملی فوتسال در رده سنی زیر 20 سال دعوت کنیم. اما  به دلیل برگزار نشدن این فستیوال، چند مرحله اردوی انتخابی را برگزار و در نهایت برترین ها را به اردوهای اصلی دعوت خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: استعدادیاب های 10 گانه کشور توجه داشته باشند که الویت دعوت به تیم ملی با بازیکنانی است که از سوی استعدایاب ها به ما معرفی شده اند.علی صانعی- سرمربی تیم زیر 20 سال به همراه کادر فنی  بازیکنان را به صورت گروهی زیر نظر خواهد داشت. متاسفانه برای انتخاب بازیکنان زمان بسیار محدودی داریم و بر همین اساس از استانهای کشور می خواهیم که برترین بازیکنان خود را به ما معرفی کنند. 
 
وی در پایان گفت: ما تمامی بازیکنان را زیر نظر خواهیم داشت و در کنار بازیکنانی که در لیگ برتر و دسته اول در رده سنی زیر 20 سال فعالیت دارند، نفرات دیگری که استعدادیاب ها به ما معرفی کرده اند را نیز ارزیابی خواهیم کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز