AVC زمان برگزاری مسابقات نوجوانان آسیا را تغییر داد

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۴:۱۲:۰۷
کد خبر: ۴۷۹۲۱۵
AVC زمان برگزاری مسابقات نوجوانان آسیا را تغییر داد
کنفدراسیون والیبال آسیا زمان مسابقات قهرمانی نوجوانان پسر آسیا را تغییر داد و این موضوع روی روند آماده‌سازی تیم ملی نوجوانان ایران موثر خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی والیبال نوجوانان پسر ایران هم اکنون زیر نظر محمد وکیلی، در سومین مرحله اردوی آماده‌سازی قرار دارد خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند.

بر اساس اعلام قبلی کنفدراسیون والیبال آسیا قرار بود یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان پسر آسیا از 10 تا 17 خرداد به میزبانی میانمار برگزار شود که روز گذشته طی نامه ای که از سوی شانریت دبیر کل AVC به فدراسیون والیبال کشورمان ارسال شد، زمان برگزاری این رقابت ها را هشتم تا 16 فرودین اعلام کرد.

بدین ترتیب برگزاری این رقابت ها حدودا دو ماه زودتر، روند آماده سازی تیم ملی نوجوانان کشورمان برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا در میانمار و دفاع از عنوان قهرمانی در این رقابت ها را بیش از پیش مشکل خواهد کرد؛ چرا که تدوین برنامه آماده سازی این تیم بر اساس برگزاری مسابقات در نیمه دوم خرداد ماه تنظیم و آغاز شده بود.

سومین مرحله از اردوی تیم نوجوانان پسر که از 8 آبان با حضور 19 بازیکن آغاز شده است فردا (سه شنبه) به پایان می‌رسد. گفتنی است تیم ملی نوجوانان ایران پس از مسابقات قهرمانی آسیا، مرداد ماه سال 96 باید در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان که به میزبانی بحرین برگزاری می‌شود حضور پیدا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز