وکیلی: کارمان خیلی سخت شد

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۴:۱۶:۴۸
کد خبر: ۴۷۹۲۱۸
وکیلی: کارمان خیلی سخت شد
سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران گفت: تغییر زمان مسابقات قهرمانی آسیا و این که فرصت کمتری نسبت به قبل داریم نگران کننده است و کارمان خیلی سخت شد. امیدوارم بتوانیم آن را مدیریت کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران درباره تغییر زمان مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا، گفت: این تغییرات و کاهش 3 ماهه زمان مسابقات برای من بسیار ناگهانی و نگران کننده است و کارمان سخت شد. ما نسبت به دوره قبل زمان کمتری داریم و این زمان حالا با برگزاری مسابقات در فروردین ماه کمتر هم شده که این کار ما را بسیار سخت می‌کند.

وی ادامه داد: بازیکنانی که در حال حاضر در اردوی تیم ملی نوجوانان هستند بر اساس فیزیک بدنی و شرایط سنی مناسب انتخاب شده اند و از لحاظ تاکتیک و تکنیک والیبال و همچنین شرایط بدنسازی در مراحل اولیه هستند.

وکیلی تصریح کرد: پیش از این به نحوی برنامه ریزی کرده بودیم که تا پایان سال در اردوها روی مسائل تکنیکی و بدنی و تاکتیک گروهی کار کنیم و پس از آن در زمان باقی مانده تا مسابقات بازیکنان را برای حضور در شرایط مسابقه آماده کنیم.

سرمربی تیم نوجوانان با اشاره به حضور 3 بازیکن تیم ملی نوجوانان در دو باشگاه شهرداری ارومیه و پیکان، اظهار داشت: از رئیس فدراسیون تقاضا کردم که بازیکنان نوجوانان دو تیم شهرداری ارومیه و پیکان به تمرینات تیم ملی بازگردند. زیرا با توجه به زمان بندی جدید مسابقات، اگر قرار باشد بعد از پایان لیگ به اردوی تیم ملی بپیوندند عملا بی فایده خواهد بود و از نظر هماهنگی با دیگر اعضای تیم در شرایط ایده‌آلی نیستند.

وی ادامه داد: بازیکنان ما در این سه مرحله اردو هنوز تحت فشار بدنسازی قرار نگرفته‌اند  و از این به بعد باید فشرده تر تمرینات را پیگیری کنیم. در صورت امکان تقاضا داریم که با چند تیم داخلی بازی دوستانه برگزار کنیم و اسفندماه به اردوی برون مرزی برویم تا در مسابقات آسیا بتوانیم از لحاظ شرایط بدنی و تاکتیکی در شرایط مسابقه قرار داشته باشیم.

وکیلی افزود: جامعه والیبال و مسئولان ورزش کشور از تیم ملی نوجوانان انتظار دارند که در مسابقات قهرمانی آسیا ، عنوان نخست خود را تکرار کنند و در مسابقات جهانی هم بتوانند مانند سال 2015 عنوانی در خور و شایسته والیبال ایران کسب کنند. امیدوارم با اتحاد بین باشگاه ها و تیم ملی و ایجاد شدن شرایط ایده‌آل این تغییر برنامه را به نحو احسن مدیریت کنیم تا بتوانیم بهترین نتیجه ممکن را همراه با تیم نوجوانان کسب کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز