مراسم استقبال از تیم ملی فوتبال ساحلی؛

سجادی: پاداش ساحلی بازان طبق قانون پرداخت می شود

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۶:۳۱:۲۲
کد خبر: ۴۷۹۳۱۸
سجادی: پاداش ساحلی بازان طبق قانون پرداخت می شود
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در مراسم استقبال از تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: طبق دستور العمل وزارتخانه به تیم ملی فوتبال ساحلی پاداش داده می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید نصرالله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مراسم استقبال از تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: ساحلی بازان در مسابقات بین قاره ای خوب کار کردند و آمادگی مناسبی هم داشتند. کسب عنوان دوم مقام خوب و شایسته‌ای برای تیم ملی ایران است.

سجادی همچنین درباره پاداش به ملی‌پوشان فوتبال ساحلی گفت: پاداش‌ها مطابق دستورالعمل پرداخت می‌شود.

به گفته معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان درباره فعالیت بازنشستگان در ورزش طبق دستورالعمل به موقع به این موضوع رسیدگی می شود.

سجادی همچنین درباره انتخابات فدراسیون‌های بلاتکلیف، گفت: زمان انتخابات فدراسیون های بلاتکلیف را به زودی اعلام می‌کنیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای همچنین با تسلیت درگذشت مرحوم پورحیدری به جامعه ورزش گفت: منصور پورحیدری از جمله افرادی بود که از نظر اخلاقی و فنی در جایگاه بالایی قرار داشت و افتخارات زیادی برای تیم ملی و استقلال کسب کرد. زنده یاد پورحیدری به عنوان بازیکن و سرمربی قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شد و در سال 1998 بازی‌های آسیایی بانکوک که سرمربی بود، عنوان قهرمانی را بدست آوردند. از همه مهم‌تر رفتار شایسته مرحوم پورحیدری بود که امیدوارم جوانان و همه ما از این رفتار خوب الگو بگیریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز