برتری جوانان ویتنام مقابل بانوان ایران

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۲۱:۱۴:۱۸
کد خبر: ۴۷۹۳۴۹
برتری جوانان ویتنام مقابل بانوان ایران
ملی پوشان جوان ایران تیم دوم گروه D مرحله مقدماتی شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیدار تیم ملی جوانان بانوان کشورمان مقابل میزبان امروز از ساعت 16:00 به وقت محلی (12:30 به وقت تهران) آغاز شد. دمای هوا در زمان برگزاری بازی حدود 29 درجه سانتی گراد بود. در این دیدار نمایندگان سفارت ایران در هانوی در استادیوم حضور پیدا کرده و ملی پوشان را از نزدیک تشویق می کردند.

در دومین دیدار تیم ملی جوانان بانوان کشورمان طی مرحله مقدماتی رقابتهای قهرمانی زیر 19 سال بانوان آسیا کیم سوخی (کره جنوبی) به عنوان داور وسط، لی سئول جی (کره جنوبی) و سوپاوان هینتونگ (تایلند) به عنوان کمک داوران قضاوت بازی را برعهده داشتند. همچنین یاماشیتا هوشیمی (ژاپن) به عنوان داور چهارم، تیم داوری را همراهی می کرد.

ملیسا کینگ از استرالیا به عنوان نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا و ارلی کین از استرالیا نیز به عنوان ناظر تیم داوری نیز در این دیدار حضور داشتند.

براساس تصمیم سرمربی ترکیب اولیه بازیکنان حاضر در دیدار مقابل ویتنام به شرح زیر بود:
دروازه بان: هنگامه صفاتی
هافبک: فاطمه متولی، افسانه چترنور، شبنم بهشتی، هانیه مختاری فر
دفاع: ملیکا متولی، زهرا خدابخشی، فهیمه ارزانی و مهشاد امیری
مهاجم: زهرا علیزاده و فاطمه قاسمی

در ادامه زهرا علیزاده در دقیقه 56 از زمین خارج و فاطمه شریفی جایگزین وی شد. همچنین الهام نجف زاده در دقیقه 59 به جای هانیه مختاری فر وارد زمین شد و در سومین تعویض نیز زهرا خدابخشی در دقیقه 82 جای خود را به اسماء نظری داد. در این دیدار زهرا علیزاده در دقیقه 17 و فاطمه متولی در دقیقه 71 از سوی داور کارت زرد دریافت کردند.

گل های این دیدار طی نیمه دوم و در دقایق 51 و 92 به ثمر رسید و در نهایت ویتنام با نتیجه دو بر صفر پیروز میدان شد و به مرحله نهایی صعود کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز