با سفر بیرانوند به امارات و هوشیاری خوردبین و پیروانی؛

پروژه دعوای جدید کی‌روش و برانکو کلید نخورد!

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۰۹:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۷۹۸۶۹
پروژه دعوای جدید کی‌روش و برانکو کلید نخورد!
علیرضا بیرانوند با حضور خود در فرودگاه امام (ره) نتوانست جلوی شایعات را بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عصر روز یکشنبه نزدیک بود پروژه جدید دعوای کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ آن هم بر سر یک دروازه بان مصدوم کلید بخورد که با هوشیاری طرفین همه چیز به خیر گذشت!

لابد از ماجرای علیرضا بیرانوند و سفر او به امارات آن هم در آخرین دقایق حضور پرسپولیسی ها باخبرید اما آنچه نمی دانید را در زیر بخوانید.

غیبت دروازه بان پرسپولیس در تمرین و اتوبوس پرسپولیس
شروع ماجرا از غیبت علیرضا بیرانوند در تمرین صبح یکشنبه و اتوبوس تیم بود. پرسپولیسی ها در حالی راهی فرودگاه امام (ره) شدند که سنگربان شماره یک تیم ملی همراه آنان نبود و همین آغاز ترویج شایعات مختلف بود.

منتظر لیست کی روش!
زمزمه ها از داخل اتوبوس بازیکنان پرسپولیس آغاز شد. برخی بازیکنان قرمزپوش می گفتند علیرضا منتظر لیست کارلوس کی روش است و برخی دیگر اعتقاد داشتند او همراه تیم به دوبی نمی رود و با یک روز تاخیر به امارات سفر خواهد کرد!

علیرضا بیرانوند بی خبر از همه جا!
این وسط علیرضا بیرانوند بی خبر از همه جا ساک خود را بسته و می خواست راهی فرودگاه امام (ره) شود، در حالی که اخبار مختلفی از او در رسانه های مختلف منتشر می شد! در حالی صحبت از انتظار بیرانوند برای لیست کی روش می شد که خود سرمربی تیم ملی در کنفرانس خبری خود به پیشنهاد افشین پیروانی اعلام کرد: بیرانوند مصدوم است و با ما به مالزی نمی آید!

گفتگوی تلفنی خوردبین با پیروانی
علیرضا بیرانوند با حضور خود در فرودگاه امام (ره) نتوانست جلوی شایعات را بگیرد. این حرف و حدیث ها زمانی قوت گرفت که مسئولین پرسپولیس متوجه شدند پاسپورت بیرانوند در اختیار دست اندرکاران تیم ملی است. به همین خاطر محمود خوربین سرپرست قدیمی پرسپولیس با افشین پیروانی مدیر تیم ملی تماس گرفت تا پاسپورت علیرضا بیرانوند هرچه زودتر به فرودگاه امام (ره) برسد.

شایعه عصبانیت برانکو در فرودگاه
شایعه دیگری مبنی بر عصبانیت شدید برانکو بابت پاسپورت علیرضا بیرانوند به گوش رسید در حالی که مرد کروات آرام و خونسرد گوشه ای از سالن پرواز فرودگاه امام (ره) روی صندلی لم داده بود! از آن طرف کارلوس کی روش پس از پایان سفر به تبریز در فرودگاه مهرآباد تهران به سر می برد!

جلوی درگیری جدید گرفته شد!
ظاهرا تماس تلفنی سرپرست پرسپولیس و مدیر تیم ملی بزرگسالان جلوی درگیری جدید برانکو ایوانکوویچ و کارلوس کی روش را گرفت.در این میان نباید از هوشیاری افشین پیروانی و محمود خوردبین بی تفاوت گذشت که با تماس های تلفنی خود اجازه ندادند سرمربی تیم ملی و سرمربی پرسپولیس وارد دعوای جدیدی شوند و بیرانوند هم همراه سرخپوشان راهی دوبی شد.

نظر شما