برانکو تنها تصمیم گیرنده است

خوردبین: روی تک تک بازیکنان حساب می‌کنیم

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۰۹:۳۸:۰۶
کد خبر: ۴۷۹۸۹۹
خوردبین: روی تک تک بازیکنان حساب می‌کنیم
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تنها کسی که در پرسپولیس درباره مسائل فنی تصمیم می‌گیرد سرمربی تیم است و او درباره همه بازیکنان اعم از خارجی و داخلی نظر می‌دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمود خوردبین در ارتباط با انتشار مطالبی درباره وضعیت بازیکنان خارجی تیم اظهار کرد: متاسفانه نمی‌دانم برخی افراد چه برداشتی از بعضی حرف‌ها دارند که چنین اخباری منتشر می‌شود. ما شرایط حساسی داریم. پرسپولیس بیشتر از تمام 15 تیم دیگر لیگ برتر در تیم ملی بازیکن دارد که این مساله هم قدرت و توانایی فنی بالای تیم و کادر فنی را نشان می‌دهد و هم در وقفه‌های لیگ کار را برای ما سخت می‌کند و با این وجود که آقای برانکو روزهای زیادی بازیکنان را در اختیار ندارد با نتایج خوبی در صدر جدول هستیم. حالا اگر قرار باشد انتشار چنین شایعاتی مشکلات بیشتری ایجاد کند، منصفانه نیست. ما به همه بازیکنان خودمان نیاز داریم و تنها کسی که درباره وضعیت فنی تصمیم می‌گیرد آقای ایوانکوویچ است.

وی ادامه داد: در پرسپولیس همه کارها تفکیک شده است و کار من هم سرپرستی است. ما تمام بازیکنانمان را در اختیار داریم و بازیکنان خارجی از جمله اوکراینی‌ها هم خارج از این قاعده نیستند و آقای برانکو هم تا جایی که من می‌دانم نظر دیگری نداشته‌اند. امیدواریم در پایان این اردو نفرات ملی‌پوش خودمان را هم سالم و سر حال در اختیار داشته باشیم و تیم ملی کشورمان هم بازی خودش را با پیروزی پشت سر بگذارد تا به این ترتیب لیگ را در شرایط خوبی شروع کنیم.

خوردبین درباره شرایط اردو خاطرنشان کرد: هر چند هفت بازیکن ملی‌پوش را در اختیار نداریم اما در اینجا تمرینات خیلی خوبی خواهیم داشت. بازیکنان با انگیزه بالا کار می‌کنند. امکانات اقامتی و تمرینی از جمله زمین خوبی هم داریم. هوا هم تقریبا متعادل است و همه این‌ها نوید یک اردوی خوب را می‌دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز