نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی تیراندازی تست دادند

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۱:۳۳:۲۴
کد خبر: ۴۸۰۰۲۱
نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی تیراندازی تست دادند
ورزشکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی تیراندازی در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان تست دادند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، این فدراسیون از کلیه علاقمندان به حضور در مسابقات آسیایی تهران دعوت به عمل آورد تا آمادگی خود را در صورت واجد شرایط بودن و داشتن حد نصاب لازم یعنی رکورد تعیین شده توسط فدراسیون که تیراندازان باید در سال گذشته ثبت کرده  باشند اعلام کنند.

پس از برگزاری مسابقات انتخابی که توسط فدراسیون تیراندازی از ۹۰ نفر از واجدیدن شرایط بعمل آمد در نهایت ۶۰ تیرانداز در دو بخش آقایان و بانوان و در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان جواز حضور در تیم ملی را کسب کردند.

دعوت شدگان به اردوی تیم ملی تیراندازی در دو اسلحه تپانچه و تفنگ طبق برنامه ریزی اعلام شده از صبح امروز و طی چهار روز در آزمونهای آمادگی جسمانی حضور خواهند یافت و پس از آن اردوهای آماده سازی خود را در مجموعه تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی پیگیری خواهند نمود.

اعضای کادر فنی تیم ملی تیراندازی را در بخش تفنگ: ابراهیم اینانلو به عنوان سرمربی و آقایان محمدزائر رضایی، امین حیدری و مریم طالبی کمک های ایشان و در بخش تپانچه: خانم خدابنده لو به عنوان سرمربی و امیر حسین صولت کمک ایشان تشکیل می دهند.

مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا به میزبانی تهران و در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از روز ۱۳ آذر ماه آغاز خواهد شد.

نظر شما