در مراسم استقبال از تیم ملی وشوو؛

شهریان: نگاه حمایتی دولت، باعث افزایش افتخارآفرینی‌های ورزشی زنان شده است

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۳:۱۶:۲۳
کد خبر: ۴۸۰۰۸۵
شهریان: نگاه حمایتی دولت، باعث افزایش افتخارآفرینی‌های ورزشی زنان شده است
معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: نگاه حمایتی دولت تدبیر و امید در ایجاد شرایط متوازن و بهره مندی از پتانسیل بانوان، موجب افزایش افتخارآفرینی های زنان در عرصه ورزش شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رباب شهریان در حاشیه مراسم استقبال از تیم ملی وشوو ایران گفت: نگاه حمایتی دولت تدبیر و امید در ایجاد شرایط متوازن و بهره مندی از پتانسیل بانوان، موجب افزایش افتخارآفرینی های زنان در عرصه ورزش شده است.فدراسیون ووشو نیز با برنامه محوری و سیاست های حضور و مشارکت بیشتر زنان، در همگانی کردن وشوو و شناسایی و پرورش استعدادهای قهرمانی این رشته، فعالیت های بسیار خوبی را انجام داده است.

وی با بیان این مطلب که ارائه الگوهای شایسته ورزش زنان در رشته ووشو، در دنیا بسیار اثرگذار شده است، افزود: فعالیت زنان ورزشکار مسلمان و قهرمان در این رشته به گونه ای است که انگیزه برای حضور دختران ایرانی در رشته وشوو روز به روز بیشتر می شود.

معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در پایان با اشاره به سطح بالای این مسابقات که بهترین قهرمانان جهان در آن حضور داشتند گفت: حضور 3 بانوی ورزشکار و کسب 2 مدال طلا و یک مدال نقره، کارنامه بسیار ارزشمندی برای بانوان وشووی ایران است که در کسب نایب قهرمانی تیم ملی ایران نیز مستقیم اثرگذار بوده است. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز