خبرگزاری برنا همچون گذشته پویایی خود را دارد

سلیمانی: قصد داریم پایه‌های اسکواش را در ایران محکم سازیم

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۵:۲۸:۴۵
کد خبر: ۴۸۰۱۸۹
سلیمانی: قصد داریم پایه‌های اسکواش را در ایران محکم سازیم
رییس فدراسیون اسکواش با حضور در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات از خبرگزاری برنا بازدید کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسعود سلیمانی رییس فدراسیون اسکواش با حضور در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات از خبرگزاری برنا بازدید کرد.

سلیمانی در این بازدید در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص اهمیت مطبوعات در جامعه اظهار داشت: خوشبختانه نمایشگاه امسال نیز چون سال های پیش به خوبی برگزار شده و تنوع غرفه ها عالی است، خبرگزاری برنا نیز همچون گذشته پویایی خود را دارد.

وی در ادامه افزود: اولویت اول فدراسیون اسکواش تعامل با رسانه ها است و در این راستا سعی کرده اینم به بهترین نحو با مطبوعات فعال از جمله برنا همکاری لازم را داشته باشیم.

وی همچنین درخصوص برنامه ریزی های فدراسیون اسکواش گفت: با توجه به اینکه ما در فدراسیون اسکواش نتایج محدودی داریم باید برنامه های خود را اولویت بندی کنیم، همان طور که اولویت فدراسیون جهانی در بخش جوانان است ما نیز به تبعیت از فدراسیون جهانی سعی داریم که پایه های اسکواش را در ایران محکم سازیم.

رییس فدراسیون اسکواش خاطرنشان کرد: برای نتیجه گیری بهتر طرحی را ارایه دادیم که اسکواش بازان ما عضو انجمن جهانی شوند و از این طریق بتوانند رنکینگ خود را بالا ببرند.
دو بانوی اسکواش باز ما الان در رنکینگ 40 دنیا قرار دارند که قطعا با انجام چند مسابقه دیگر وضعیت بهتری در جدول پیدا خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز