پایان رقابت تحسین برانگیز ۱۵۵ تیم والیبال نونهال

۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۱:۵۳:۴۸
کد خبر: ۴۸۲۸۹۹
پایان رقابت تحسین برانگیز ۱۵۵ تیم والیبال نونهال
دومین دوره مسابقات مینی والیبال قهرمانی نونهالان کشور در رامسر بعد از هفت روز رقابت تحسین برانگیز کودکان دختر و پسر 155 تیم شرکت کننده به پایان رسید تا برترین های این رقابت ها نسل جدیدی برای والیبال ایران رقم بزنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دومین دوره مسابقات مینی والیبال قهرمانی نونهالان کشور جام «پیشکسوتان فقید والیبال» که از روز سه شنبه 18 آبان ماه در دو گروه پسران و دختران به میزبانی رامسر آغاز شده بود، شب گذشته به پایان رسید.

کشف استعدادهای مناسب برای حضور در تیم های ملی نوجوانان دختر و پسر سال 1400 ایران یکی از اهداف مهم برگزاری این جشنواره بود که با حضور بیش از 700 ورزشکار به مدت هفت روز پیگیری شد.

در آئین اختتامیه این رقابت ها که در مجموعه ورزشی شهید چمران رامسر برگزار شد،  محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، مایدا چیچیچ سرمربی تیم ملی والیبال بانوان، اعضای کمیته استعدادیابی فدراسیون والیبال و مسئولین استعدادیابی استان های کشور (31 استان) حضور داشتند.

در رقابت های پسران که از سه شنبه تا پنج شنبه هفته پیش به مدت سه روز پیگیری شد، 82 تیم از سراسر کشور حضور داشتند و پس از برگزاری 146 مسابقه استان گلستان به مقام قهرمانی دست یافت.

تیم های کاله مازندران، کاشان و گیلان نیز رتبه های دوم تا چهارم مسابقات مینی والیبال قهرمانی نونهالان کشور در گروه پسران را به دست آوردند.

همچنین 75 بازیکن برتر این رقابت ها در گروه پسران انتخاب شدند تا منبعد تمرینات خود را در اردوهای منطقه ای که هر سه ماه یک بار برگزار خواهد شد، دنبال کنند و در سال 1400 تیم ملی نوجوانان پسر ایران از بین آنان انتخاب شوند.

رقابت های گروه دختران نیز از صبح روز شنبه هفته جاری با حضور 73 تیم در 16 گروه (9 گروه پنج تیمی و 7 گروه 4 تیمی) آغاز شد و بعد از سه روز با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

در گروه دختران نیز 164 مسابقه برگزار شد و در پایان تیم برخوار اصفهان قهرمان شد و تیم های خمینی شهر اصفهان و شهر بابک کرمان در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.

همچنین در گروه دختران این دوره از رقابت ها، بهاره اکبری مهاجر از کرمان، زهرا رضایی از اصفهان و آرمیتا بختیارکیا از تیم البرز به عنوان بهترین بازیکنان معرفی شدند.  برترین بازیکنان دختر نیز به اردوی های منطقه ای کمتیه استعدادیابی دعوت خواهند شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز