برگزاری مجمع پیشکسوتان والیبال با حضور وزیر ورزش و جوانان؛

سلطانی فر: نقطه قوت ورزش استفاده از تجربیات پیشکسوتان است/ فعلا هیچ بحثی در مورد تغییر وجود ندارد

۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۲۰:۰۹:۴۰
کد خبر: ۴۸۵۵۸۷
سلطانی فر: نقطه قوت ورزش استفاده از تجربیات پیشکسوتان است/ فعلا هیچ بحثی در مورد تغییر وجود ندارد
با حضور وزیر ورزش و جوانان مجمع پیشکسوتان والیبال برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجمع پیشکسوتان والیبال ایران امروز با حضور دکتر مسعود سلطانى فر وزیر ورزش و جوانان، محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال و تعدادی از مسئولین وزارت ورزش و جوانان در محل هتل المپیک برگزار شد.

سلطانی فر در این مجمع اظهار داشت: نقطه قوت ما استفاده از تجربیات و مشاوره های دلسوزانه پیشکسوتان ورزش است. سپاسگزارم و این فرصت را یک فرصت طلایی در زندگی می‌بینم؛ آن هم در این شرایط ویژه‌ای که قرار داریم و پیوند خوبی بین دولت و مردم به وجود آمده است؛ مردمی که در عرصه‌های مختلف به دولت چشم دوخته‌اند و همه نیز دغدغه‌هایی درباره مسائل اجرایی کشور دارند. امیدوارم در مدت زمانی که وزیر ورزش هستم بتوانم خدمت خوبی به جامعه ایران کنم و دوران خوبی را پشت سر بگذاریم.

سلطانی‌فر درباره پیشکسوتان ورزش ایران به خصوص والیبال گفت: ما در همین زمان حساس به نقطه‌نظر همه به شدت نیاز داریم تا بتوانیم با تعامل با یکدیگر به هدف‌هایمان برسیم و نقاط ضعف را برطرف کنیم. زمانی که فدراسیون والیبال درباره این نشست با من صحبت کرد، بسیار خوشحال شدم و حضور در این مراسم را با جان و دل پذیرفتم. من پیشکسوتان را کسانی می‌دانم که آدم‌های موفق دوران خود بودند و توانسته‌اند دستاوردهای بزرگی را به دست بیاورند و ما هم باید از این تجربیات استفاده کنیم. من همواره به عنوان یک مشاور امین و دلسوز تلاش می‌کنم از تجربیات این افراد استفاده کنم و ساز و کار چگونگی ارتباط با پیشکسوتان را به فدراسیون والیبال می‌سپارم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش با تشکیلات جدید قطعاً مشکلات زیادی دارد. جا دارد همین‌جا از تلاش‌های دکتر گودرزی که با محدودیت‌های موجود کارنامه خوبی را برجای گذاشتند، تشکر کنم. ما به دنبال این هستیم که در عرصه ورزش همگانی و قهرمانی دستاوردهای خوبی را داشته باشیم.

سلطانی‌فر درباره پیشرفت‌های والیبال در سال‌های اخیر گفت: امیدوارم کسب افتخارات والیبال ادامه‌دار باشد. در گذشته ما کارنامه خوبی در مسابقات نداشتیم و کسب رتبه‌های آسیایی هم برای ما یک آرزو بود و شکست دادن حریف‌های آسیایی برای ما کار دشواری به نظر می‌رسید اما امروز خدا را شکر با برنامه‌ریزی‌های دقیق و همه‌جانبه توانسته‌ایم جزو تیم‌های برتر دنیا باشیم؛ به طوری که تیم‌های دوم ما می‌توانند در قهرمانی آسیا به مقام نخست برسند. امیدوارم این شرایط خوب در باقی رشته‌های تیمی نیز به وجود بیاید و شاهد موفقیت آن‌ها نیز باشیم؛ همان‌طور که در ماه‌های اخیر شاهد موفقیت‌های خوبی در حوزه فوتبال و تیم ملی فوتبال بوده‌ایم.

او درباره تغییر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: فعلاً هیچ بحث تغییری وجود ندارد. سلطانی‌فر همچنین در پاسخ به این سوال که آیا قرار است از محمدرضا داورزنی به عنوان یکی از معاونان خود در وزارت‌خانه استفاده کند یا خیر، گفت: درباره این شنیده‌ها از کسی که درباره آن سخن گفته سوال کنید.

وزیر ورزش در پایان گفت: در حال حاضر شرایط خوبی در ورزش کشور فراهم شده که بهتر از گذشته است. ما استادیوم و شرایط خوبی داریم و امیدواریم بتوانیم با استفاده از این امکانات به موفقیت برسیم.

نظر شما