صانعی: شناخت بازیکنان و کسب تجربه از مهمترین اهداف کادر فنی است

۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۱:۳۰:۰۲
کد خبر: ۴۸۵۷۹۲
صانعی: شناخت بازیکنان و کسب تجربه از مهمترین اهداف کادر فنی است
سرمربی تیم ملی امید فوتسال هدف از برگزاری بازیهای دوستانه را ارزیابی و محک زدن بازیکنان دانست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی صانعی سرمربی تیم ملی فوتسال امید گفت: پنج مرحله اردوی انتخابی را برگزار کرده و امروز یکی از این مراحل به اتمام می رسد. ۱۲۰ بازیکن را از شهرهای مختلف زیر نظر گرفتیم. برای بازی با روسیه نزدیک به ۲۰ بازیکن را انتخاب می کنیم ولی در مجموع ۳۵ بازیکن را مدنظر داریم که بعد از بازی با روسیه، مجددا آنها را به اردو دعوت خواهیم کرد.12۰ بازیکنی که به این اردوها آمدند از تمام شهرها نبودند. سیستان و بلوچستان، یزد و کرمان بازیکنی در این اردوها نداشتند و ممکن است در آینده بازیکنان جدید دیگری را هم دعوت کنیم.

وی در ادامه درباره برنامه تیم ملی امید مقابل روسیه گفت: تیم ملی امید روسیه مدتهاست فعالیتهای خود را آغاز کرده و تمریناتشان پی در پی برگزار می شود ضمن اینکه با توجه به اینکه در رقابتهای لیگ حضور دارند، از آمادگی خوبی برخوردار خواهند بود اما بازیکنان ما در زمان مسابقاتی خود به سر نمی برند و این موضوع کمی کار را برای ما دشوار کرده است. 

سرمربی تیم ملی فوتسال امید گفت: حضور در بازیهای تدارکاتی صرفا جنبه ارزیابی و محک بازیکنان را داشته و نتیجه گرایی برایمان مهم نیست. چرا که باید از بازیکنان شناخت خوبی به دست آوریم و برگزاری این بازیهای دوستانه باعث می شود تا بازیکنان علاوه بر کسب تجربه، نقاط ضعف و قوتشان نیز مشخص شود و کادر فنی با دید بازتری برنامه ریزی خود را جهت آماده سازی تیم در رقابتهای مهم پیش رو انجام  دهد.

صانعی در پایان گفت: ما بایداز بازیکنان شناخت خوبی داشته باشیم و معتقدم بازیهای تدارکاتی کمک بسیاری خواهد کرد. خوشبختانه بازیکنان حاضر در اردوهای انتخابی با انگیزه و تلاش بالا تمرینات خود را برگزار می کنند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز