دیدارهای هفته ششم و هفتم؛

قهرمان نیم فصل جام خلیج فارس مشخص می شود

۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۱:۵۸:۰۶
کد خبر: ۴۸۵۸۲۶
قهرمان نیم فصل جام خلیج فارس مشخص می شود
هفته ششم و هفتم (پایان دور رفت) لیگ برتر تکواندوی مردان، روز شنبه (6 آذرماه) با برگزاری 8 دیدار و یک دیدار معوقه در فدراسیون تکواندو پیگیری می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیدارهای هفته ششم و هفتم (پایان دور رفت) از پانزدهمین دوره لیگ برتر جوانان و بزرگسالان «جام خلیج فارس»، یادواره شهدای تکواندوی مدافع حرم، شنبه (6 آذرماه) با حضور 118 تکواندوکار و در قالب 8 تیم پاس قوامین، دانشگاه آزاد اسلامی، شهرداری ورامین، لوازم خانگی کن، مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه، هیات تکواندوی استان مازندران، هیات تکواندوی شمال شرق و یاسین پیشرو البرز در فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود.

در هفته ششم این رقابت‌ها و در نخستین دیدار تیم شهرداری ورامین که توانسته خود را به رده دوم جدول برساند به مصاف مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه می‌رود. پاس قوامین که در جایگاه چهارم قرار دارد رو در روی هیات تکواندوی مازندران قرار می‌گیرد. تکواندوکاران تیم لوازم خانگی کن رو در روی صدرنشین لیگ قرار می‌گیرند و یاسین پیشرو البرز با هیات تکواندوی شمال‌شرق رقابت می‌کند.

اما در هفته هفتم این دوره از رقابت‌ها،‌ تیم شهرداری ورامین به رویارویی با پاس قوامین می‌رود، تیم مجمتع فرهنگی ورزشی جوانه می‌بایست با دانشگاه آزاد اسلامی پیکار کند، تیم هیات تکواندوی مازندران به مصاف هیات تکواندوی شمال‌شرق می‌رود و در دیدار پایانی دور رفت تیم لوازم خانگی کن و یاسین پیشرو البرز با یکدیگر مبارزه می‌کنند. همچنین مبارزات تیم لوازم خانگی کن و شهرداری ورامین که در هفته چهارم به علت حضور بازیکنان کن در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان معوقه اعلام شده بود برگزار خواهد شد.

در پایان هفته پنجم این رقابت‌ها، تیم دانشگاه آزاد اسلامی با دو برد 15 امتیازی شده و همچنان در صدر جدول باقی ماند، شهرداری ورامین با 9 امتیاز و دو پله صعود توانست در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار بگیرد و تیم لوازم خانگی کن نیز با کسب 7 امتیاز سوم شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز