اقدام غیر حرفه‌ای قهرمان فصل قبل؛

بی‌اطلاعی افشاردوست و میرسپاسی از کناره‌گیری گاز/ لیگ برتر بانوان بدون مدعی می‌شود؟!

۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۶:۲۶:۵۱
کد خبر: ۴۸۶۰۰۶
بی‌اطلاعی افشاردوست و میرسپاسی از کناره‌گیری گاز/ لیگ برتر بانوان بدون مدعی می‌شود؟!
با توجه به اینکه زمان کوتاهی تا آغاز لیگ باقی است خود فدراسیون نیز در این شوک قرار دارد که چرا تیم گاز باید کناره‌گیری کند!

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ساعتی قبل در بعضی از خبرگزاری ها خبری مبنی بر کنار کشیدن تیم والیبال گاز از لیگ برتر منتشر شد. با توجه به اینکه تیم گاز فصل گذشته موفق شد عنوان قهرمانی لیگ را بدست آورد و از بازیکنان خوب و ملی‌پوش نیز بهره می‌گیرد جای سوال دارد که چرا باید این تیم در فاصله 24 ساعت مانده به آغاز لیگ جدید از رقابت‌ها خداحافظی کند.

محمود افشاردوست دبیر فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص خبر فوق اظهار داشت: هنوز این خبر به طور رسمی به فدراسیون والیبال اعلام نشده است و از سمت مسئولان باشگاه گاز نامه‌ای را دریافت نکرده‌ایم. با توجه به اینکه زمان کوتاهی تا آغاز لیگ باقی است خود فدراسیون نیز در این شوک قرار دارد که چرا تیم گاز باید کناره‌گیری کند.

وی در ادامه افزود: از آنجا که یکی از اهداف فدراسیون والیبال توسعه ورزش بانوان است پیش آمدن اینچنین اتفاقاتی قطعا به سود ما نخواهد بود و این شرایط بسیار ناراحت کننده است. انتظار ما از آقای قصری و شیرشاهی به عنوان متولیان باشگاه گاز این بود که اگر قصد کنار کشیدن از لیگ را داشتند مدتها پیش این موضوع را مطرح می‌کردند. با توجه به اینکه از روز پنجشنبه لیگ آغاز خواهد شد و تیم گاز نیز با تیم پارسه بازی دارد قطعا برنامه‌ریزی ما دچار مشکل خواهد شد.

در تماسی که با زهره میرسپاسی معاون امور بانوان فدراسیون والیبال گرفته شد درباره اینکه چرا این اتفاق افتاد، اظهار کرد: فعلا به صورت رسمی چیزی به ما اعلام نشده و تا زمانی که قطعی نشود نمی‌توانم صحبتی انجام دهم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز