در صورت تصویب قانون مالیات بر ارزش افزوده برای ورزش در مجلس

هاشمی: بزرگترین اتفاق اقتصادی در تاریخ ورزش ایران رخ خواهد داد

۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۹:۰۸:۴۶
کد خبر: ۴۸۶۰۳۰
هاشمی: بزرگترین اتفاق اقتصادی در تاریخ ورزش ایران رخ خواهد داد
معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به تصویب 27 صدم از قانون مالیات بر ارزش افزوده برای ورزش در برنامه ششم توسعه کشور،تصویب آن در مجلس شورای اسلامی را بزرگترین اتفاق اقتصادی در طول تاریخ ورزش دانست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سید مناف هاشمی در اولین نشست دکتر سلطانی فر با روسای فدراسیون ها که عصر امروز در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، بهترین اتفاق بودجه سال 96 ورزش در قالب برنامه ششم را تصویب 27 صدم درصد از قانون مالیات بر ارزش افزوده برای ورزش دانست که در کمیسیون تلفیق به تصویب رسیده است.

سید مناف هاشمی،رقم 27 درصد از قانون مالیات بر ارزش افزوده برای ورزش را یک هزار و 200 میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد  با توجه به اینکه این مهم در کمیسیون تلفیق تصویب شده اگر در مجلس شورای اسلامی نیز به تصویب برسد،بزرگترین اتفاق اقتصادی است که در طول تاریخ برای ورزش رخ داده است.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی در این نشست به وضعیت آخرین پرداخت ها به هیات های ورزشی و فدراسیون ها نیز اشاره کرد: در حوزه هیات های ورزشی و فدراسیون های ورزشی لیستی آماده شده و در اختیار مقام عالی وزارت قرار گرفته است. درصددیم میزان پرداختی ها را به بیش از 65 درصد از تعهداتمان برسانیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز