هفته هشتم لیگ برتر والیبال؛

نارنجی پوشان پایتخت ۱۹ امتیازی شدند

۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۲۰:۱۸:۳۷
کد خبر: ۴۸۶۰۴۴
نارنجی پوشان پایتخت ۱۹ امتیازی شدند
تیم والیبال سایپا تهران با شکست خاتم اردکان در هفته هشتم لیگ برتر 19 امتیازی شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته هشتم دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام «شهدای منا» امروز (چهارشنبه) با شش دیدار در شهرهای تهران (دو مسابقه)، گنبد، اردکان، آمل و ارومیه پیگیری شد.

تیم خاتم اردکان در سالن آیت الله خاتمی میزبان نارنجی پوشان سایپا بود و سه بر یک مغلوب این تیم شد.

شاگردان مسعود آرمات سرمربی تیم والیبال سایپا در ست دوم 25 بر 14 مغلوب خاتم اردکان شدند اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 23 و 25 بر 20 به پیروزی رسیدند تا تعداد بردهای خود در این رقابت ها را به 6 برسانند.

این مسابقه که 122 دقیقه طول کشید حاشیه هایی نیز داشت که کارت زرد مجتبی شبان از سایپا و ولی نور محمدی از خاتم اردکان به دلیل اعتراض به داوری از جمله آنان بود.

سامان فائزی از تیم سایپا و مسعود عزیزی بازیکن خاتم نیز در این مسابقه از داور نخست به دلیل درگیری در زیر تور کارت قرمز دریافت کردند.

بهروز جعفری و وحید پورکاشیان قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند و محمود حداد نیز ناظر این دیدار بود.

سرمربی تیم سایپا در ابتدای این مسابقه از ترکیب مجتبی شبان، سامان فائزی، سعید شیرود قربانی، علیرضا جدیدی، رضا قرا، محمدطاهر وادی و مصطفی حیدری استفاده کرد.

تیم خاتم اردکان نیز این مسابقه را با ترکیب بهمن جهاندیده، محمدرضا سلیمانی، مسعود عزیزی، حمید سوسن آبادی، ولی نورمحمدی، بابک امیری و علی اصغر میرحسینی شروع کرد.

در دومین دیدار شهر تهران در هفته هشتم لیگ برتر والیبال تیم پیکان تهران موفق به شکست سه بر صفر صالحین ورامین شد تا با هفت برد و 18 امتیاز همچنان در رتبه دوم جدول باقی بماند.

شاگردان پیمان اکبری در این مسابقه که 500 تماشاگر داشت و به مدت 85 دقیقه طول کشید، در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 18 و 25 بر 16 به پیروزی رسیدند.

ابراهیم فیروزی، داود نافعی و اسماعیل صباغ به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظر، قضاوت و نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشتند.

در آخرین دیدار هفته هشتم لیگ برتر والیبال نیز تیم هاوش گنبد به دومین پیروزی خود در این رقابت ها دست یافت تا از قعرنشینی جدول این مسابقات رهایی یابد.

این مسابقه در سالن المپیک گنبد برگزار شد و بیش از چهار هزار تماشاگر داشت که تیم میزبان سه بر یک نماینده ساری را شکست داد.

تیم سازمان عمران شهرداری ساری در ست نخست 25 بر 22 به پیروزی رسید اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 21 و 27 بر 25 مغلوب میزبان خود شد.

فرهاد شاهمیری و اسماعیل رزقی قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند و محمدحسن خوشدل و علی یاوری نیز ناظران آن بودند که 132 دقیقه طول کشید.

شهروز همایون فرمنش بازیکن تیم سازمان عمران شهرداری ساری به دلیل اعتراض به داور کارت زرد دریافت کرد.

با هماهنگی دو تیم و موافقت نماینده فدراسیون، در بین ست دوم و سوم این مسابقه طی مراسمی از «بای محمد دوجی» تقدیر و تجلیل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز