انحلال بانوان استقلال تصمیم درستی بود؛

سرشار: من، علی دایی والیبال هستم/ ما نسل سوخته ورزش بانوانیم

۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۰۹:۴۰:۲۳
کد خبر: ۴۸۶۱۴۲
سرشار: من، علی دایی والیبال هستم/ ما نسل سوخته ورزش بانوانیم
پیشکسوت والیبال بانوان ایران گفت: خودم را درگیر والیبال نمی کنم چون دلخوشی از آن ندارم!

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، غزال سرشار از پیشکسوتان ورزش بانوان کشورمان است که در دو رشته ورزشی مهم و پرطرفدار نام خود را مطرح کرده است. او  از سن 16سالگی تا 38 سالگی در والیبال بانوان کشورمان تلاش کرد و زحمت کشید و حتی در سن37 سالگی هم به تیم ملی دعوت شد اما به گفته خودش پس از پایان دوران والیبال، کسی به سراغ او نرفت تا او به سراغ فوتبال برود!

پیشکسوت والیبال بانوان کشورمان در گفتگو با خبرنگار برنا و درمورد وضعیت حال حاضر این رشته گفت: درحال حاضر اصلا در والیبال نیستم و به همین خاطر نمی توانم نظر خاصی داشته باشم. خودم را درگیر والیبال نمی کنم چون دلخوشی از آن ندارم. ما نسل سوخته ورزش بانوانیم. اولین تیمی بودیم که به خارج از کشور اعزام شد. آن زمان در تیم والیبال دانشگاه آزاد بودم که به نام تیم ملی به قطر رفتیم و مقام دوم را به دست آوردیم.

سرشار در ادامه گفت: از والیبال ایران گله دارم. خیلی در این رشته زحمت کشیدم. فکر نمی کنم کسی سابقه ای بیشتر از من در سابقه بازی و کاپیتانی تیم ملی داشته باشد. به من می گفتند علی دایی والیبال چون تا 38سالگی بازی کردم! انتظارداشتم برخورد مناسبتری با من صورت بگیرد. الان آدم هایی در والیبال حضور دارند که والیبالی نیستند اما افرادی مثل من، خانم مظفر، خانم امیرشقاقی و... سال‌ها در این زمینه زحمت کشیدیم خیلی راحت کنار گذاشته شدند و مجبور شدیم به رشته دیگری برویم.

وی در خصوص چگونگی ورودش به فوتبال اظهار داشت: من از سال 78 به عنوان داور وارد عرصه  فوتبال شدم. و اکنون نیز به عنوان ناظر داوری و مدرس داوری فوتسال فعالیت دارم. هم در فوتبال سوت زدم و هم در فوتسال اما از وقتی که  فوتبال و فوتسال را جدا کردند فعالیتم فقط در حوزه فوتسال بوده است. در این زمینه هم به همراه خانم علیپور، اولین داوران زنی بودیم که به یک تورنمنت فوتسال بین المللی اعزام شدیم. ما در سال88 به تورنمنت بین المللی پرتغال رفتیم و فینال آن مسابقات را هم سوت زدیم.

مدرس داوری بانوان کشورمان درخصوص انحلال تیم بانوان استقلال تهران گفت: بر طبق آنچه من شنیدم بانوان استقلال پس از رفتن خانم امیرشقاقی، تیم را رها کردند و باشگاه هم این تصمیم را گرفت و به نظر من هم تصمیم درستی بود. من اگر جای خانم امیرشقاقی بودم به بازیکنانم می گفتم در تیم بمانند. به هرحال خانم اردلان، خودش زمانی بازیکن خانم امیرشقاقی بوده. از طرفی در همه جای دنیا ممکن است مربی تیم عوض شود و این یک مساله عادی در ورزش است. نباید با رفتن مربی، بازیکن هم تیم را رها کند. مگر در استقلال و پرسپولیس مربیان عوض نشدند؟ آیا بازیکنانشان هم تیم را رها کردند؟ به نظر من بانوان استقلال رفتار حرفه‌ای نداشتند.

نظر شما