عبدالملکی: برای قهرمانی بازی های پاراآسیایی تمرین می کنم

۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۰:۴۶:۵۰
کد خبر: ۴۸۶۷۰۱
عبدالملکی: برای قهرمانی بازی های پاراآسیایی تمرین می کنم
عضو جدید دو و میدانی معلولان تمرینات بدنسازی خود را برای کسب مدال بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی آغاز کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سارا عبدالملکی در این خصوص اظهار داشت: هنوز تمریناتم را در ماده پرتاب نیزه آغاز نکرده ام، اما تمرینات بدنسازی ام را روزی ۳ تا ۵ ساعت انجام می دهم.

بازیکن پیشین تیم ملی راگبی ایران هدف خود را کسب خوشرنگ ترین مدال مسابقات پاراآسیایی دانست و افزود: هدفم این است که در مسابقات پاراآسیایی اندونزی عنوان قهرمانی را به دست آورم، اما در رقابتهایی که پیش از آن انجام می شود نیز شرکت می کنم.

وی اظهار داشت: اگرچه هنوز پرتابی نداشته ام، اما پیش از این در رشته دوومیدانی و در مواد دوهای سرعت و استقامت فعالیت کرده ام و از لحاظ جسمانی آماده ام. سعی می کنم رکورد خوبی را به ثبت برسانم و بتوانم نتایج خوبی در مسابقات کسب کنم.

عبدالملکی در پایان یادآور شد: تمرینات بدنسازی ام به خوبی پیش می رود و مربی تمرینی ام در دوومیدانی نیز مشخص شده است و تمرینات پرتابی ام را وقتی محل تمرین مشخص شود، آغاز می کنم.

سارا عبدالملکی، ملی پوش سابق راگبی ایران است که سال گذشته در اثر حادثه رانندگی دچار ضایعه نخاعی شد و تصمیم گرفت در رشته دوومیدانی معلولان فعالیت کند. وی پس از کلاسبندی در ماده پرتاب نیزه فعالیت می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز