برگزاری نشست هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال؛

کارت بازیکن خاطی تا صدور حکم کمیته انضباطی ضبط شد

۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۳:۲۷:۳۹
کد خبر: ۴۸۶۸۴۷
کارت بازیکن خاطی تا صدور حکم کمیته انضباطی ضبط شد
جلسه فوق العاده هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال با حضور علی کفاشیان پیش از ظهر امروز برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سید رضا افتخاری مشاور سرپرست سازمان لیگ فوتسال گفت: جلسه فوق العاده هیات رئیسه سازمان لیگ صبح امروز تشکیل و در رابطه با اتفاقات پیش آمده در بازی گیتی پسند اصفهان و ملی حفاری اهواز به بحث و تبادل نظر پرداختیم.

وی گفت: به دلیل اینکه علی عابدین بازیکن تیم گیتی پسند تخلفاتی را در این دیدار انجام داده و موجب تشنج در بازی شده است، کارت بازی وی ضبط و در اختیار سازمان لیگ فوتسال قرار گرفته شد. در واقع این بازیکن تا صدور رای کمیته انضباطی نمی تواند در مسابقات حضور داشته باشد.

وی در ادامه بیان کرد: طبق گزارش های رسیده از سوی نمایندگان ما، داور بازی گویا قضاوت مناسبی را نداشته و در این رابطه قرار شد تا کمیته داوران بررسی های نهایی را انجام دهد.  گزارش کاملی از اتفاقات بازی روز گذشته گیتی پسند و ملی حفاری به کمیته انضباطی ارسال شده و در واقع تخلفات علی عابدین و دیگر بازیکنان در اختیار کمیته انضباطی است تا این کمیته تصمیم نهایی را در خصوص متخلفین بگیرد. 

مشاور سرپرست سازمان لیگ در ادامه گفت: محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی در این جلسه حضور یافت و گزارش کاملی از روند برنامه های تیم ملی ارائه و درباره برنامه مسابقات لیگ برتر و مسابقات زیر 20 سال به نکاتی اشاره کرد که مورد موافقت اعضای هیات رئیسه قرار گرفت.

وی در پایان گفت: در این جلسه مقرر شد تا پایان لیگ (یک فصل مسابقاتی) هیچ بازیکنی حق ورود از لیگ برتر به دسته یک، از دسته یک به دسته دو و به ترتیب دسته های دیگر را نداشته باشد. زمانی که فصل مسابقاتی در لیگ ها به اتمام رسید بازیکن می تواند در فصل مسابقاتی جدید به میدان برود. در واقع هر بازیکن در یک لیگ می تواند رقابت داشته باشد. به عنوان مثال اگر بازیکنی در لیگ برتر حضور داشته و با اتمام لیگ برتر رقابت های لیگ یک در حال برگزاری است، بازیکن مربوطه نمی تواند با عقد قرارداد در لیگ پایین تر بازی کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز