امیدوارم دوره خزانه داری من طولانی نباشد

خادم: فلاح، صادقانه تلاش خود را برای کشتی کشور انجام داده است

۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۴:۰۴:۰۴
کد خبر: ۴۸۶۸۹۸
خادم: فلاح، صادقانه تلاش خود را برای کشتی کشور انجام داده است
رییس فدراسیون کشتی گفت: فلاح کار خودش را در کشتی با اعتقادی که به نظر من بسیار ارزشمند است، دنبال کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رسول خادم در رابطه با انتخابش به عنوان سرپرست خزانه‌داری کمیته ملی المپیک اظهار داشت: باتوجه به این که آقای شجاعی خزانه دار کمیته ملی المپیک استعفاء دادند و هیات اجرایی به رئیس کمیته المپیک این اختیار را داده بود که تا زمان تعیین خزانه دار از سوی مجمع، فردی را به عنوان سرپرست خزانه داری تعیین کند، بنا به درخواست  آقای هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک و ضرورت مدیریت مباحث مالی مرتبط با کمیته المپیک که می‌تواند بر شرایط فدراسیونهای ورزشی بطور مستقیم اثر گذار باشد، به دلیل سوابق و تجربیات بودجه ای و مالی اینجانب در سازمانهای غیر ورزشی، قرار شد تا زمان تعیین خزانه دار از سوی مجمع کمیته ملی المپیک، دوستان را در این بخش کمک کنم. به هر حال امیدوارم دوره طولانی نباشد.

وی ادامه داد: در حوزه های مالی کمیته ملی المپیک  فعلا اتمام حسابرسی ها، اتمام برنامه عملیاتی سال ٩٥ کمیته و بستن بودجه سال ٩٦ کمیته المپیک اولویت دارد.

خادم در مورد برخی اظهار نظرها که آیا با توجه به استعفای شجاعی به دلیل دو شغله بودن حضور وی شائبه دو شغله بودن را ایجاد نمی کند خاطر نشان کرد: البته این موضوعی است که متولیان در کمیته ملی المپیک باید پاسخ بدهند، اما به هر حال سرپرستی شغل محسوب نمی شود و همانطور که گفتم امیدوارم در این مدت کارها سرو سامان یابد و خزانه دار هم تعیین  شود تا امور را به او بسپاریم.

خادم همچنین در رابطه با اظهارات اخیر اکبر فلاح گفت: اکبر فلاح از قهرمانان بزرگ و برجسته کشتی ایران و فردی است که با تمام وجود کشتی را دوست دارد و در این مدت هم از این ورزش جدا نشده و صادقانه تلاش خود را برای کشتی کشور انجام داده است. در این مدتی که روسای فدراسیون های مختلف آمده اند و رفته اند، آقای فلاح کار خودش را در کشتی با اعتقادی که به نظر من بسیار ارزشمند است، دنبال کرده است.

وی ادامه داد: مهم این است که او با علاقه مسائل کشتی را دنبال می‌کند و خودش بطور مستقیم درگیر کار فنی است. نظرات ایشان بعنوان یک قهرمان و پیشکسوت که هم دوره من و بسیاری از عزیزان در دهه 90 میلادی بوده و بعنوان یک عضو با افتخار خانواده کشتی قابل احترام است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز