شایسته سالاری در راس امور؛

تلاش برای رسیدن به ریاست کمیته فوتبال ساحلی

۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۴:۴۰:۰۰
کد خبر: ۴۸۶۹۱۸
تلاش برای رسیدن به ریاست کمیته فوتبال ساحلی
انتخاب رئیس کمیته فوتبال ساحلی امری اجتناب ناپذیر خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بعد از انتشار خبر مربوط به عدم کسب میزبانی مسابقات آسیایی در رشته فوتبال ساحلی و اینکه نزدیک به سه سال است که رشته فوتبال ساحلی کشور فاقد رئیس می باشد، خیلی ها به تکاپو افتادند تا برای تصاحب این پست اقدامات رابطه ای و ضابطه ای را انجام دهند.

البته ناگفته نماند طبق ماده 41 بند 2 اساسنامه فدراسیون فوتبال رئیس، معاون و اعضای کمیته های فدراسیون به پیشنهاد رئیس و تصویب هیأت رئیسه و با حکم رئیس فدراسیون به مدت 4 سال منصوب می شوند.

همچنین طبق ماده 48 اساسنامه فدراسیون فوتبال این کمیته مسئولیت رشد و ارتقای فوتبال ساحلی در کشور را بر عهده دارد و می بایست کمیته از یک رئیس، یک معاون و پنج عضو تشکیل شود که در سه سال پایانی ریاست علی کفاشیان به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال این اتفاق نیفتاد و عملا کمیته ساحلی وجود نداشته و وظایف این کمیته بر عهده دپارتمان فوتبال ساحلی بود.

پیشرفت چشمگیر فوتبال ساحلی در مسابقات آسیایی و جهانی از بدو تولد تا به امروز و خالی بودن پست ریاست این کمیته که اتفاقا پر سفر و جذاب نیز هست باعث شده تا خیلی ها به خود بیایند و به فکر تصاحب این پست در فدراسیون فوتبال باشند.

البته منکر این موضوع نیستیم که در تشکیلات فدراسیون فوتبال پست رئیس کمیته فوتبال ساحلی خالی می باشد و پس از مشخص شدن این موضوع تلاش هایی در این زمینه آغاز شده که این پست خالی هرچه زودتر پر شود ولیکن در حال حاضر تلاش های گسترده بیشتر از جانب روسای هیات های فوتبال استان ها کشور است که سعی در تصاحب این پست باارزش و پرمخاطب را دارند و این روزها دائما در حال رفت و آمد به فدراسیون می باشند.

در هر صورت انتخاب رئیس کمیته فوتبال ساحلی امری اجتناب ناپذیر خواهد بود که قطعا به زودی اتفاق خواهد افتاد و امیدوارم در فدراسیون فعلی شاهد شایسته سالاری باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز