آشنایی با اصول و مبانی مچ اندازی بانوان برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۵:۴۱:۴۱
کد خبر: ۴۸۶۹۴۵
آشنایی با اصول و مبانی مچ اندازی بانوان برگزار می شود
نخستین دوره آموزشی آشنایی با اصول و مبانی و مچ اندازی بانوان دی ماه برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نخستین جلسه در خصوص دوره آشنایی با اصول و مبانی مچ اندازی بانوان چهارشنبه 3 آذر ماه با حضور زهره مرزوقی نایب رئیس بانوان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، دکتر ناصر امیری، مجید گرک یراق ،محمدرضا تفرشیان، ملک ارسلان مسعودی در محل فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تشکیل گردید.

در این جلسه مقرر شد اولین دوره آشنایی با اصول و مبانی مچ اندازی بانوان 9 و 10 دی ماه برگزار شود. همچنین مجموعه قوانین مچ اندازی بانوان که توسط فدراسیون ترجمه شده است پس از ویرایش نهایی به استان ها ارسال می گردد تا به دست افراد علاقمندی که در این کلاسها اعلام حضور کرده اند، برسد.

همچنین مقرر گردید، داوران جهت قضاوت مسابقات از لباس مخصوص مسابقات مچ اندازی که شامل مانتو راه راه سفید مشکی (پهنای هر راه سفید مشکی پارچه مانتو دو اینچ می باشد)، شلوار مشکی، مقنعه مشکی و کفش چرم مشکی استفاده نمایند.

نایب رییس بانوان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در پایان ابراز امیدواری نمود و افزود: اگر برنامه ها طبق زمانبندی انجام شده پیش برود، تا پایان سال جاری مسابقات قهرمانی در استان‌ها و در نیمه دوم فروردین ۹۶ مسابقات کشوری مچ اندازی برگزار و تیم ملی کشور را مشخص می نماییم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز