رقابت های جهانی کشتی اوزان غیر المپیکی؛

حسین خانی برنزی شد

۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۰:۴۷:۰۰
کد خبر: ۴۹۲۶۱۷
حسین خانی برنزی شد
مصطفی حسین خانی با پیروزی در دیدار رده بندی موفق به کسب مدال برنز شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ادامه رقابت‌های جهانی اوزان غیر المپیکی کشتی و در روز دوم و پایانی این مسابقات که از دیروز در بوداپست مجارستان آغاز شده است امروز مسابقات اوزان 70 کیلوگرم کشتی آزاد و 80 کیلوگرم کشتی فرنگی پیگیری شد که مصطفی حسین خانی با پیروزی در دیدار رده بندی موفق به کسب مدال برنز شد.

در وزن 70 کیلوگرم کشتی آزاد که 28 نفر وزن کشی کرده‌اند، مصطفی حسین‌خانی در دور نخست در حالی‌که در تایم اول 9 بر صفر، از آمیت کومار هندی پیش بود، این کشتی‌گیر بدلیل مصدومیت از مچ پا به کشتی ادامه نداد. وی در دور بعد نیز با نتیجه 2 بر صفر یاکوب گور از ترکیه را شکست داد و راهی مرحله بعد شد.

حسین‌خانی در مرحله یک‌چهارم نهایی با نتیجه 8 بر صفر مغلوب ماگومد قربان علی‌یف از روسیه شد و از حضور در نیمه‌نهایی بازماند، اما با توجه به حضور حریفش در فینال به گروه شانس مجدد رفت. وی با نتیجه 4 بر 2 از سد میروسلاو کایروف از بلغارستان گذشت و دیدار رده‌بندی رسید. وی در این مرحله با نتیجه یک بر یک مقابل رشید قربان‌اُف از ازبکستان به برتری رسید و به مدال برنز دست یافت.

پیش از این و در وزن 80 کیلوگرم کشتی فرنگی یوسف قادریان با شکست در دیدار نخست از گردونه مسابقات حذف شده بود.

در مسابقات 2 وزن اول نیز که دیروز برگزار شد بهنام احسان‌پور در وزن 61 کیلوگرم کشتی آزاد پنجم و افشین بیابانگرد در وزن 71 کیلوگرم کشتی فرنگی نوزدهم شدند.

نظر شما