رقابت های وزنه برداری جام باشگاه های آسیا-قطر کاپ

نیروی زمینی ارتش صدرنشین روز نخست

۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۰۹:۳۲:۳۹
کد خبر: ۴۹۴۱۰۶
نیروی زمینی ارتش صدرنشین روز نخست
تیم وزنه برداری نیروی زمینی ارتش با کسب 346 امتیاز تیمی، در پایان نخستین روز رقابت های جام باشگاه های آسیا و قطر کاپ صدرنشین است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در روز نخست رقابت های وزنه برداری جام باشگاه های آسیا و قطر کاپ، تیم نیروی زمینی ارتش 5 وزنه بردار خود را به میدان فرستاد که با کسب 346 امتیاز در بین تیم های حاضر، توانست صدر نشین روز نخست لقب بگیرد.

دویرانی و اصغرنژاد در دسته 56 کیلوگرم، سلطانی در دسته 69 کیلوگرم، زندی و شاهقلیان در دسته 77 کیلوگرم وزنه برداران نیروی زمینی ارتش توانستند برای این تیم 8مدال(یک طلا، 4نقره و 3برنز)

برنامه دو روز پایانی در جام باشگاه های آسیا و قطر کاپ:
پنجشنبه 25 آذرماه
ساعت 16:30 به وقت تهران آغاز رقابت دسته 85کیلوگرم:
در این وزن وحید خدادادی و علی مکوندی از تیم شرکت ملی حفاری ایران رقابت سخت و نفس گیری را با سه وزنه بردار برتر دسته 85 کیلوگرم( "پیزولاتو" از ایتالیا، "محمدایهاب" از مصر و "حسونا فارس" از قطر ) دارند.
 
جمعه 26 آذرماه
ساعت 13:30 به وقت تهران رقابت دسته 94 کیلوگرم:
در وزن 94 کیلوگرم سید ایوب موسوی(نیروی زمینی ارتش)، رضا دهدار(شرکت ملی حفاری)، سهراب مرادی و امیر حقوقی(ذوب آهن اصفهان) روی تخته می روند.
 
ساعت 16:30 به وقت تهران مسابقه دسته 105 کیلوگرم:
در این دسته نیما آقایی و پیمان جان ( نیروی زمینی ارتش)، علیرضا دهقان و سعید سیار( شرکت ملی حفاری ایران)، علی هاشمی ( تیم ذوب آهن اصفهان) نمایندگان کشورمان حضور دارند.
 
ساعت 19:30 به وقت تهران دسته 105+ کیلوگرم:
در این وزن مجیدی و رضا روحی (ذوب آهن)، محسن بهرام زاده (شرکت ملی حفاری) روی تخته می روند.

نظر شما