علیرضا مهرصفوتی در گفتگو با برنا:

شرایط خوبی در اردوی کیش داریم/ هدفم حضور موفق در رقابت های قهرمانی آسیا است

۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۱:۱۸:۰۰
کد خبر: ۴۹۴۱۴۴
شرایط خوبی در اردوی کیش داریم/ هدفم حضور موفق در رقابت های قهرمانی آسیا است
قهرمان ماده پرتاب وزنه تیم ملی دوومیدانی گفت: محل اسکان بسیار مناسب و خوب است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا مهرصفوتی قهرمان ماده پرتاب وزنه تیم ملی دوومیدانی کشورمان است. او که سابقه کسب مدال طلای قهرمانی رقابت های جوانان آسیا را در کارنامه دارد، در حال حاضر به همراه سایر ملی پوشان دوومیدانی در اردوی آماده سازی تیم ملی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در جزیره کیش به سر می برد.

مهرصفوتی در گفتگو با خبرنگار برنا درمورد شرایط و نحوه برگزاری اردوی تیم ملی در کیش گفت: شرایط خوبی در اردوی کیش داریم و محل اسکان و تغذیه بسیار مناسب و خوب است. باشگاه بدنسازی، استخر و زمین تمرین مناسب به طور کامل در اختیار ملی پوشان دوومیدانی قرار دارد و به طور کل از لحاظ امکانات مشکلی نداریم.

او در پاسخ به این سوال که در چه مرحله ای از تمرینات آماده سازی قرار داری اذعان کرد: من در حال حاضر در حال انجام تمرینات سخت و سنگین بدنسازی هستم و قصد دارم با این تمرینات قدرتم  را افزایش دهم. شرایط تمرینی و بدنی خوبی دارم و خود را با هدف حضور در رقابت های قهرمانی آسیا که سال آینده در کشور هند برگزار می شود آماده می کنم. بسیار امیدوار به این ورودی هستم و امیدوارم نماینده شایسته ای برای تیم ملی باشم.

ورزشکار تهرانی تیم ملی دومیدانی اضافه کرد: من در حال حاضر با هادی سپهرزاد تمرین می کنم و با توجه به حضور آقای سپهرزاد در تهران من فیلم تمریناتم را برای ایشان ارسال می کنم و سپهرزاد بعد از دیدن این فیلم ایراداتم را برطرف می کند اما در کیش آقایان سیامک کلاهی و کاوه موسوی بر اجرای منظم و دقیق برنامه های تمرینی من نظارت می کنند.

نظر شما
نظرات
K1
|
-
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۵
0
0
داشعلی پرچمش بالاس
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز