با حضور اسطوره وزنه برداری کشورمان در اسلامشهر؛

بزرگترین جشنواره استعدادیابی در پایتخت برگزار شد

۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۵:۱۶:۲۸
کد خبر: ۴۹۴۲۶۸
بزرگترین جشنواره استعدادیابی در پایتخت برگزار شد
بزرگترین جشنواره استعدادیابی برای نخستین بار در ایران با استقبال بی نظیر علاقمندان و دانش آموزان مستعد مدارس شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و میلاد مسعود حضرت رسول اکرم(ص) هیأت وزنه برداری شهرستان اسلامشهر، مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره بزرگ استعدادیابی که با بیش از 2000 دانش آموز مستعد در رشته وزنه برداری، به صورت تخصصی( با گرفتن تست های تخصصی مربوط به استعدادیابی) را در روز چهارشنبه (24 آذرماه) راس ساعت 10 صبح در خیابان باغ نرده(آپرین)- جنب اداره ورزش و جوانان- مجموعه ورزشی آپرین برگزار کرد. 

این جشنواره با حضور استاد محمد نصیری اسطوره وزنه برداری کشورمان ومشاورعالی رییس فدراسیون، انوشیروانی سرمربی تیم ملی وزنه برداری، خانم زیلایی عضو کمیته استعدادیابی فدراسیون و مدرس دانشگاه و رضا عباسپور سخنگو و مدیرروابط عمومی فدراسیون وزنه برداری برگزار شد.

مراسم افتتاحیه بزرگترین جشنواره استعدادیابی وزنه برداری در مدارس شهرستان اسلامشهر با حضور 2000دانش آموز که می توان آنرا یکی از بزرگترین جشنواره های استعدادیابی در سطح کشور دانست، علاوه بر میهمانان ویژه ای که از فدراسیون وزنه برداری و هیات وزنه برداری استان تهران «نایب رییس و برخی از روسای کمیته ها» داشت، با استقبال کم نظیر خانواده ها و نونهالان علاقه مند به این رشته المپیکی نیز بود.

بدین ترتیب دراین مراسم فرماندار اسلامشهر ، امام جمعه، مسئولان انتظامی این شهر و مدیران آموزش و پرورش اسلامشهر نیز حضوری پرشور داشته و برگزاری جشنواره بزرگ استعدادیابی وزنه برداری در مدارس را آغازی قابل تقدیر برای درخشش این استعدادها در المپیک 2024 پیش بینی کردند.

این جشنواره با ابتکار متولیان وزنه برداری در هیات وزنه برداری اسلامشهر طراحی شد و با حمایت رییس فدراسیون وزنه برداری و نیز نظارت کمیته استعدادیابی فدراسیون در طول یکماه آینده در کلیه مدارس پایه اسلامشهر به اجرا در خواهد آمد.

نظر شما