فردا شاهد بازی جذابی خواهیم بود

سعداوی: نمی گذاریم نفت دست به ضد حمله بزند

۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۶:۰۶:۰۶
کد خبر: ۴۹۴۲۹۷
سعداوی: نمی گذاریم نفت دست به ضد حمله بزند
سرمربی تیم فولاد گفت: بیشتر تیم‌ها زمانی که میزبان هستند یک فوتبال بسته ارائه می‌دهند و نیم نگاهی به ضد حملات دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نعیم سعداویپ سرمربی فولاد در نشست خبری پیش از بازی با نفت آبادان اظهار کرد: قطعا بازی فردا خوب می‌شود و از جذابیت خاصی بر خوردار خواهد بود چرا که همیشه یک رقابت، حساسیت و جذابیت خاصی بین تیم‌های آبادانی و اهوازی وجود دارد.

وی افزود: فکر می‌کنم که بازی بسیار جذاب خواهد بود چرا که هر دو تیم تلاش می‌کنند علاوه بر ارائه فوتبال جذاب و ناب خوزستانی به دنبال حداکثر امتیاز باشند. ما با تیم بسیار خوب نفت آبادان بازی داریم که فصل گذشته با اقتدار به لیگ برتر صعود کرد و آرزوی چندین ساله مردم آبادان برآورده شد. این تیم تا اینجای کار نیز خوب نتیجه گرفته است ضمن اینکه یک مربی بادانش به نام دست‌نشان دارد و در واقع تیم‌شان تا اندازه‌ای کامل است و همیشه انگیزه مضاعفی برای مقابله با فولاد دارند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد: تمرین‌های بسیار خوب و شادابی را طی چند روز گذشته پشت سر گذاشته‌ایم. ضمن اینکه ما حمایت پرشور هواداران‌مان را هم داریم و تلاش می‌کنیم در وهله اول یک فوتبال زیبا به نمایش بگذاریم و امیدوارم خروجی آن توام با حداکثر امتیاز باشد تا بتوانیم روز خوبی را برای هواداران‌مان رقم بزنیم.

وی درباره اینکه نفت آبادان بیرون از خانه به خوبی نتیجه می‌گیرد، گفت: بیشتر تیم‌ها زمانی که میزبان هستند یک فوتبال بسته ارائه می‌دهند و نیم نگاهی به ضد حملات دارند که خوشبختانه با شناختی که از تیم خیلی خوب نفت داریم تلاش می‌کنیم به آنچه طی تمرین‌ها انجام داده‌ایم، در بازی فردا برسیم و دست پر از زمین خارج شویم.

سعداوی درباره محرومان و مصدومان تیمش در این دیدار عنوان کرد: مطلق‌زاده و وکیا را به دلیل محرومیت نداریم و اکبر ایمانی و مهرداد جماعتی از بند مصدومیت رها شده‌اند.

وی درباره ارنست انفور هم گفت: او در نیم فصل با توجه به نقل و انتقال زمستانی با تلاش مجموعه باشگاه به جمع ما اضافه می‌شود.

نظر شما