لیگ برتر والیبال بانوان؛

تداوم صدرنشینی سرمایه در روز شکست پارسه

۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۶:۲۴:۱۶
کد خبر: ۴۹۴۳۰۴
هفته سوم سوپر لیگ والیبال بانوان با برگزاری 3 دیدار پیگیری شد و بانک سرمایه در صدر جدول باقی ماند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته سوم سوپر لیگ والیبال بانوان، گرامیداشت شهدای منا، امروز با برگزاری 3 دیدار پیگیری شد.

در حساس ترین دیدار این هفته تیم والیبال بانک سرمایه که با کسب 2 پیروزی در 2 هفته اول در صدر جدول مسابقات قرار داشت، به مصاف تیم دانشگاه آزاد اسلامی رفت. این دیدار از ساعت 11 و در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد و در نهایت با برتری 3 بر یک شاگردان میترا شعبانیان در تیم بانک سرمایه به پایان رسید. تیم بانک سرمایه در ست هاى اول، سوم و چهارم با نتایج ٢٥ بر ٢٠، ٢٥ بر ١٩ و ٢٥ بر ١٥ مقابل دانشگاه آزاد به برترى رسید و در ست دوم با حساب ٢٨ بر ٢٦ مغلوب شاگردان مریم هاشمى شد.

سرمایه‌ای‌ها با این پیروزی تعداد بردهای خود را به عدد 3 رسانده و در صدر جدول مسابقات باقی ماندند. دیگر دیدار هفته سوم مسابقات را دو تیم سایپا و پارسه تهران برگزار کردند. این دیدار از ساعت 13 و 30 در سالن فدراسیون والیبال و با قضاوت نسرین حق شناس برگزار شد. نارنجی پوشان در پایان این دیدار موفق شدند تیم پارسه را با حساب 3 بر یک مغلوب کنند.

شاگردان نسرین خزانی در تیم سایپا 3 ست اول، دوم و چهارم با با نتایج 25 بر 17، 25 بر 18 و 25 بر 17 از پارسه بردند و در ست دوم با حساب 25 بر 22 مغلوب شاگردان سیما صدیقی شدند. یک دیدار دیگر نیز در هفته سوم سوپر لیگ بانوان برگزار شد. در این مسابقه تیم پارس در شیراز میزبان شهرداری تبریز بود و موفق شد میهمان خود را 3 بر صفر با شسکت بدرقه کند. پارس 3 ست متوالی این دیدار را با نتایج 25 بر 16، 26 بر 24 و 25 بر 17به سود خود تمام کرد و در مجموع 3 بر صفر برنده این دیدار شد.

تیم ذوب آهن اصفهان در این هفته از رقابت ها با قرعه استراحت روبه رو بود.

**نتایج کامل هفته سوم سوپر لیگ والیبال بانوان به شرح زیر است:

دانشگاه آزاد اسلامی یک – بانک سرمایه 3

پارس شیراز 3 – شهرداری تبریز صفر

سایپا تهران 3 – پارسه تهران یک

نظر شما