روی نیمکت بازیکنی ندارم

فرکی: پیکان به دنبال ضدحمله بود تا به گل برسد

۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۶:۴۸:۲۱
کد خبر: ۴۹۴۳۰۸
فرکی: پیکان به دنبال ضدحمله بود تا به گل برسد
سرمربی سایپا گفت: در نیمه اول به نظرم از تیم حریف بهتر بازی کردیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسین فرکی سرمربی سایپا در نشست خبری بعد از شکست مقابل پیکان اظهار کرد: متاسفانه در یک بازی خانگی دیگر نتیجه را واگذار کردیم. به نظرم امروز مستحق باخت نبودیم. در نیمه اول به نظرم از تیم حریف بهتر بازی کردیم و پیکان به دنبال ضد حمله بود تا به گل برسد اما ما هم نتوانستیم از فرصت‌های اندک‌مان استفاده کنیم.

سرمربی سایپا با بیان اینکه در نیمه دوم شروع خوبی نداشتیم، افزود: در ادامه روی نقطه قوت پیکان که قبل از بازی به بازیکنان تذکر داده بودم، گل خوردیم و روی ضربه  ایستگاهی غیر مسئولانه عمل کردیم و عقب افتادیم. بعد از این گل فشار روانی به ما وارد شد و ما مجبور به تغییر تاکتیک و تعویض بازیکن شدیم اما هیچ فایده‌ای نداشت. متاسفانه بازیکنان تعویضی کیفیت لازم را ارائه ندادند. در طرف دیگر پیکان روی تعویض‌هایش حساب باز کرده بود.

وی عنوان کرد: پیکان دستش از ما بازتر بود. مدتی است که نبود چند بازیکن کلیدی مصدوم ما را درگیر کرده است. ما روی نیمکت موجودیتی نداشتیم. بعد از دریافت گل فشار ما بیشتر شد اما چندان اثری نداشت. نهایتا می‌توانستیم یک امتیاز را بگیریم اما شانس با ما یار نبوده است.

فرکی در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره عملکرد مسعود حسن‌زاده مهاجم این تیم توضیح داد: جایی که مسعود حسن‌زاده حضور دارد، میدان دادن به بازیکنان جوان اشتباه است اما انتظارم از حسن‌زاده چیز دیگری بود. من عادت ندارم در نشست خبری اسمی از بازیکن بیاورم اما چون شما از حسن‌زاده اسم بردید باید بگویم او بازیکنی که تصور می‌کردیم نبود. می‌توانستیم بازیکن دیگری را جذب کنیم اما در کل امسال بازیکنانی را داریم که سطح‌شان لیگ برتری نیست. البته بازیکنان جوان را عرض نمی‌کنم چون آن‌ها آینده‌دار هستند اما در کل امسال دست‌مان خالی است. نبود ترابی، شیری و علیقلی کارمان را سخت کرده است.

نظر شما