تلاش می کنیم به دسته دوم صعود کنیم

میرقربانی: از استقلالی های اهواز عذرخواهی کردم

۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۶:۱۳:۲۰
کد خبر: ۵۰۲۲۶۰
میرقربانی: از استقلالی های اهواز عذرخواهی کردم
صابر میرقربانی به پیشنهاد سرمربیگری در استقلال اهواز جواب رد داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدصایر میرقربانی که تا همین یکی، دو سال پیش یکی از بازیکنان خوب فوتبال ایران محسوب می شد این روزها رسما به جرگه مربیان پیوسته و اکنون هدایت تیم شهدای بابلسر را بر عهده دارد، با پیشنهاد سرمربیگری در تیم استقلال اهواز مواجه شده است. وی در این خصوص به خبرگزاری برنا گفت: من قبل از لیگ برتری شدن استقلال اهواز هدایت این تیم را برای چند بازی برعهده داشتم. البته آن موقع بازیکن این تیم بودم که در هفته های پایانی با صلاحدید مالک باشگاه به عنوان بازیکن- مربی فعالیت می کردم.

وی افزود: پس از اینکه آقای جهانداری، مالک وقت، تیم را واگذار کرد من هم به بابلسر برگشتم و اکنون تیمی را آماده حضور در لیگ 3 کردم که اطمینان دارم به راحتی سهمیه لیگ 2 را به دست خواهد آورد.

میرقربانی ادامه داد: یکی، دو روز پیش آقای جهانداری، که دوباره مالک استقلال اهواز شده، با من تماس گرفت و خواست هدایت این تیم را برعهده بگیرم که پس از چند ساعت فکر کردن و مشورت با چند تن از دوستانم به این پیشنهاد جواب رد دادم چون با توجه به شرایط سخت این تیم در لیگ یک بعید می دانم کار خاصی از دستم برای این تیم برآید و از سوی دیگر به همشهریان و بازیکنانم در تیم شهدای بابلسر تعهد دارم و دلم نمی آید در آستانه شروع مرحله دوم لیگ 3 آنها را تنها بگذارم.

این بازیکن اسبق تیم ملی درباره قرعه کشی و زمان شروع مرحله دوم لیگ 3 گفت: قرعه کشی این رقابت ها سه شنبه گذشته انجام شده و ما در گروهی قرار گرفتیم که تیم های استقلال جنوب و امید حسن آباد تهران، نسل ابومسلم و پیام وحدت مشهد، استقلال نوین و انتظار بجنورد، استقلال جوان خان به بیبن، یاران غدیر هشتگرد و شهدای ماکرون میاندرود در آن حضور دارند و بازی ها از 26 دی ماه آغاز می شود.

وی درباره شرایط تیم خود گفت: سعی کردم تیمی یا تلفیق بازیکنان باتجربه و جوان ببندم و طی دو، سه ماه اخیر علاوه بر تمرینات بدنسازی و تاکتیکی، چندین بازی تدارکاتی هم برگزار کردیم تا بازیکنان مان به هماهنگی لازم برسند.

میرقربانی در پایان برای تیم اسبق خود، استقلال اهواز، آرزوی موفقیت کرد و یادآورد شد تمام هم و غم خود را به کار خواهد گرفت تا تیمش را به لیگ دسته دوم کشور رهنمون سازد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز