کاله نخستین فاتح هفته هفدهم لیگ برتر والیبال؛

پیروزی بانک سرمایه در اردکان

۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۸:۱۰:۳۷
کد خبر: ۵۰۴۹۳۸
پیروزی بانک سرمایه در اردکان
تیم والیبال کاله مازندران در نخستین مسابقه هفته هفدهم لیگ برتر موفق به شکست پارسه تهران شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته ششم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران امروز (چهارشنبه) با 6 دیدار در شهرهای تهران (دومسابقه)، اردکان، ارومیه، گنبد و ساری پیگیری می شود.

تیم والیبال پارسه تهران در نخستین مسابقه این هفته و در خانه والیبال تهران میزبان کاله مازندران بود که شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم کاله مازندران در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 18 و 25 بر 16 به پیروزی رسیدند.

کاله با کسب این برد، یازدهمین پیروزی خود در این رقابت ها را جشن گرفت و 22 امتیازی شد و تیم پارسه تهران نیز نهمین شکست خود را تجربه کرد.

بهروز جعفری، قادر صادقی و عباس جلایر به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظر، قضاوت و نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشتند. این دیدار 70 دقیقه طول کشید و 300 تماشاگر داشت.

در دیگر دیدار این هفته لیگ برتر والیبال و در سالن آیت الله خاتمی شهر اردکان تیم بانک سرمایه به مصاف خاتم این شهر رفت که شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی بانک سرمایه در سه ست متوالی موفق به شکست میزبان خود شدند.

خاتم اردکان در ست نخست این مسابقه تا امتیاز 25 برابر سرمایه مقاومت کرد اما در نهایت 27 بر 25 مغلوب شد و در ست های دوم و سوم نیز با امتیازهای 25 بر 20 و 25 بر 16 نتیجه را به میهمان خود واگذار کردند.

بانک سرمایه با کسب این پیروزی 41 امتیازی شد و به صورت موقت در صدر جدول قرار گرفت تا نیتجه دیدار پیکان تهران و شهرداری تبریز جایگاه نهایی این تیم را مشخص کند.

ابراهیم فیروزی و مهدی نویدی داوران اول و دوم این مسابقه بودند و یونس حسن زاده نیز نظارت بر این دیدار را بر عهده داشت. علیرضا بهبودی بازیکن خاتم اردکان در این دیدار کارت زرد دریافت کرد.

تیم های سازمان عمران شهرداری ساری و شهرداری اراک در سومین مسابقه این هفته در سالن شهید رسول حسینی ساری به مصاف یکدیگر رفتند که میزبان سه بر یک به پیروزی رسید و تعداد بردهای خود را دو رقمی کرد.

شهرداری اراک در ست نخست این مسابقه 26 بر 24 به پیروزی رسید اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 32 بر 30، 25 بر 22 و 25 بر 23 برابر سه هزار تماشاگر ساروی مغلوب میزبان شد.

محمد شاهمیری و داود نافعی به عنوان داوران اول و دوم در این مسابقه که دو ساعت و 15 دقیقه طول کشید، قضاوت داشتند و خلیل یگانه مجد و احمد بندری نظارت بر این مسابقه را عهده دار بودند.

وحید سید عباسی بازیکن شهرداری اراک در مسابقه کارت زرد دریافت کرد. وحید سیدعباسی، حامد تاروردی زاده، علیرضا نادی، اسماعیل موالا، مصطفی عباسلو، ونلین کادانکوف و امین رضوی ترکیب شروع کننده این مسابقه در تیم شهرداری اراک بودند.

سازمان عمران شهرداری ساری نیز این مسابقه را با ترکیب حسین امیری، ادریس دانشفر، سیمو دابوویچ، ساسان دژارا، علیرضا جلوه، میلوش کولافیچ، امیرعلی محمدفتحعلی و ناصر رحیمی پناه آغاز کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز