با رای کمیته انضباطی؛

تیم تبریزی جریمه شد

۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۲:۳۶:۲۹
کد خبر: ۵۰۵۱۴۸
تیم تبریزی جریمه شد
آرای تیم های مختلف لیگ دسته دوم صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های مختلف لیگ دسته دوم صادر کرد.

دیدار تیم های شهرداری فومن و شهرداری کاشان برگزار و از سوی علی فلاح- سرمربی تیم شهرداری فومن تخلفاتی مبنی بر اعتراض به زمین و داور که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به تذکر کتبی از سوی کمیته انضباطی محکوم شد.
 
غلام حسین دادوند و وحید اصغر نژاد بازیکنان تیم شهرداری کاشان به دلیلی هجوم بردن به داور پس از پایان مسابقه و ایجاد تشنج طبق بند 5 ماده 66 هر کدام به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
 
مسابقه تیم های سردار بوکان و آلومینیوم هرمزگان برگزار شد. مظفر خسرو انجم بازیکن تیم آلومینیوم هرمزگان پس از اخراج به داور بازی اهانت کرد. وی به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
 
خلیل سندی و مرتضی معبودی- مربیان تیم شهرداری فومن در دیدار برابر تیم شهید کریمی جویبار مرتکب تخلفاتی نظیر اهانت و فحاشی به داور بازی شدند. هر کدام از مربیان فوق منفردا به مدت سه جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی طبق بند 4ماده66 آیین نامه انضباطی محکوم هستند.
 
در دیدار شهرداری ماهشهر و تروکیان شوشتر، یاسین آلبولوف- مربی تیم شهرداری ماهشهر به دلیل اهانت به داور و ورود به زمین بازی در حالی که محروم بود، رخ داد. وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 5 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.تیم شهرداری ماهشهر نیز به دلیل فحاشی تماشاگرانش به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
 
مسابقه تیم های شهرداری تبریز و پاس همدان در حالی برگزار شد که محمدعلی پور چراغلو- مربی تیم شهرداری تبریز به دلیل اعتراض مکرر به داور از بازی اخراج شد. وی طبق بند 5 ماده 66 آیین نامه انضباطی به تذکر کتبی محکوم شد.
 
اصغر پورحسن مربی تیم شهرداری تبریز به دلیل اعتراض پیاپی به داور و ورود به زمین مسابقه، رفتار زننده و حمله ور شدن به داور بازی، از زمین مسابقه اخراج شد. وی طبق بند های 4 و 5 ماده 66 آیین نامه انضباطی به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
 
آرمین طلایی، سید جلال معصومی و میلاد داودی از تیم پاس همدان به دلیل حمله به کمک داور دوم و فحاشی پس از پایان مسابقه، هر کدام به مدت سه جلسه از همراهی تیم خود محروم هستند و باید 5 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز