جادوگر عجله ای ندارد

علی کریمی پیشنهاد سرمربیگری «خونه به خونه» را رد کرد!

۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۰:۲۵:۱۸
کد خبر: ۵۱۰۳۲۶
علی کریمی پیشنهاد سرمربیگری «خونه به خونه» را رد کرد!
علی کریمی پیشنهاد سرمربیگری در تیم خونه به خونه بابل را نپذیرفت و قد دارد مدارج مربیگری را پله پله طی کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ لابد می دانید بعد از چند جلسه که میان مسئولان باشگاه «خونه به خونه» مازندران (بابل) و «علیرضا مرزبان» برگزار شد بالاخره طرفین به این نتیجه رسیدند قطع همکاری کنند.

در پی این اتفاق اخبار مختلفی مبنی بر مذاکره دست اندرکاران این تیم متمول دسته اولی با گزینه هایی چون «نادر دست نشان»، «حمید استیلی»، «فراز کمالوند»، «محمدرضا مهاجری»، «دراگان اسکوچیچ» و ... به گوش رسید.

همچنین عنوان شده «لئون استپانیان» و «علیرضا امامی فر» به صورت موقت هدایت خونه به خونه را حداقل در دیدار فردا برابر پارس جم جنوبی برعهده خواهند داشت.

اما آنچه شاید نشنیده باشید مربوط به مذاکره جدی مالک خونه به خونه بابل با علی کریمی است.

جادوگر فوتبال ایران هم اکنون به عنوان مدیر فنی تیم بابلی مشغول فعالیت است و رابطه نزدیکی با قاسم حسن زاده، مالک باشگاه خونه به خونه، دارد.

در همین راستا شنیدیم مالک خونه به خونه پس از جدایی علیرضا مرزبان، اصرار زیادی داشت تا علی کریمی هدایت تیمش را برعهده بگیرد اما جادوگر موافقت نکرده است.

گفته می شود علی کریمی که چندی پیش کلاس های c مربیگری آسیا را پشت سر گذاشته است عجله ای برای سرمربیگری نداشته و می خواهد مدارج مربیگری را پله پله طی کرده و سپس به صورت جدی وارد این عرصه شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز