داوران با پیامک تهدید می شوند

کامرانی فر: تا دو ساعت آینده درباره داور پرسپولیس تصمیم گیری می شود

۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۲:۱۴:۵۲
کد خبر: ۵۱۰۴۱۷
کامرانی فر: تا دو ساعت آینده درباره داور پرسپولیس تصمیم گیری می شود
رییس دپارتمان گفت: با ارائه آخرین گزارش داور این دیدار، در دو ساعت آینده آخرین تصمیم برای این دیدار اعلام می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسن کامرانی فر رییس دپارتمان داوری درباره قضاوت داور دیدار پرسپولیس و گسترش فولاد گفت: بعد از دیدار روز گذشته آنالیز لازم انجام شد و طبق صحبت های داور کارت زرد به شماره 5 داده شد و بعد از اظهارنظرهای لازم اخطاری به شماره 61 ارائه شد.

وی ادامه داد: با ارائه آخرین گزارش داور این دیدار، در دو ساعت آینده آخرین تصمیم برای این دیدار اعلام می شود. اگر کارت دوم  ابراهیم زاده، صحیح اعلام شود وی نمی تواند برای دیدار آینده تیمش شرکت کند. با گزارش نهایی این دیدار تصمیم نهایی هم برای قضاوت داور دیدار پرسپولیس و گسترش فولاد ارائه می شود.

کامرانی فر درباره قضاوت اشتباه حسین زرگر، داور دیدار سایپا و سیاه جامگان گفت: در این بازی داور در مرحله اول قضاوت درستی انجام داد اما با کمی شک تصمیم خود را عوض کرد. در دیدارهای این هفته رقابت های لیگ برتر قضاوت اشتباه تاثیر گذاری به غیر از دیار سایپا و سیاه جامگان شکل نگرفته است.

وی در پایان گفت: داوران در هفته اخیر با تلفن و پیامک های مختلف از شرایط روحی و روانی لازمی برخوردار نیستند. گزارش و مستندات لازم برای بازی هایی که پر بحث در این دیدار ارائه شود تصمیم گیری درباره داوران انجام می شود.

نظر شما