حتی به مساوی هم فکر نمی کنیم؛

حمودی: استقلال بازی سختی خواهد داشت/ منشا نمی‌داند این پول‌ها در فوتبال ما وجود ندارد

۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۲:۳۷:۴۵
کد خبر: ۵۱۰۴۳۷
حمودی: استقلال بازی سختی خواهد داشت/ منشا نمی‌داند این پول‌ها در فوتبال ما وجود ندارد
مدافع پیکان گفت: امسال پیکان متفاوتی را شاهد هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی حمودی، مدافع با تجربه پیکان در گفتگو با خبرنگار برنا و در مورد دو شکست پشت سرهم تیمش گفت: ما در دو هفته اخیر، دو شکست را تجربه کردیم اما حقمان این نبود. در هردو بازی مقابل صبا و تراکتورسازی بازی خوبی را ارائه کردیم اما شانس نداشتیم و نتیجه آنطور که می خواستیم رقم نخورد. امیدوارم در ادامه مسابقات مزد تلاش هایمان را بگیریم و نتایج آنطور که شایسته هستیم برایمان رقم بخورد.

حمودی در خصوص بازی پیش روی پیکان مقابل تیم اسبقش گفت: تیم استقلال نفرات خوبی دارد اما معتقدم به علت مسائل حاشیه ای که گریبانگیر آن ها شد، روند نتیجه گیری این تیم به مشکل خورد. آن ها نقاط قوت زیادی دارند و بازی قبلی خودشان را هم با پیروزی خوبی پشت سرگذاشتند که همین مساله انگیزه و روحیه شان را بالا می‌برد اما با تمام احترامی که برای این تیم قائلم معتقدم این بازی، بازی سختی برای آن ها خواهد بود. ما در مسابقات فصل تا به اینجا، نشان دادیم تیم خوب و باکیفیتی هستیم و قطعا در این بازی هم برای پیروزی وارد زمین می‌شویم. ما به امتیاز احتیاج داریم تا از رتبه های بالای جدول دور نشویم و از طرفی استقلال هم همین هدف را دنبال می‌کند به همین خاطر فکر می‌کنم روز جمعه بازی جذابی را شاهد باشیم.

حمودی در خصوص مسائلی که اخیرا در مورد منشا به وجود آمده گفت: درفوتبال ما این مسائل زیاد اتفاق می افتد. به نظر پیشنهاد به منشا تنها یک پیشنهاد نیست و در واقع شیطنت است چرا که  با مطرح کردن این مسائل با فکر بازیکن بازی می‌کنند و به نوعی اورا هوایی می‌کنند. منشا یک بازیکن خارجی است. او با جو اینجا آشنا نیست و شاید خیلی مسائل را نداند به همین خاطر ممکن است با پیشنهاد مالی خوب تصمیم به جدایی بگیرد در صورتیکه واقعا این پول ها در فوتبال ما وجود ندارد.

حمودی در ادامه گفت: به هرحال، منشا بازیکن با اخلاقی است که الان هم به خوبی با تیم تمرین می‌کند. او با پیکان قرارداد دارد و مطمئنا با صحبت هایی که باشگاه، کادر فنی و حتی ما بازیکنان با او انجام می‌دهیم، این موضوع حل خواهد شد و مشکل و نگرانی از این بابت نیست.

مدافع با تجربه فوتبال کشورمان در مورد اینکه رفته رفته به بازیکن اصلی در تیم پیکان تبدیل شد، گفت: خداراشکر که آقای جلالی به من اعتماد و اعتقاد دارد و من هم از کارکردن با ایشان کاملا راضیم. اوایل فصل به علت مشکلات بدنی که داشتم از بازی دور بودم اما با اعتماد کادرفنی و صبروتلاش موفق شدم دوباره به شرایط ایده آل برگردم و الان هم خوشحالم که به ترکیب اصلی رسیدم و می‌توانم به تیمم کمک کنم.

حمودی در پاسخ به این سوال که جایگاه پیکان را در آخر فصل چطور می‌بیند، گفت: در ابتدای مسابقات امسال، خیلی ها اعتقاد داشتند که تیم ما نمی‌تواند در لیگ نتیجه بگیرد اما اکنون شخصیت خوبی داریم و همه به ما احترام می‌گذارند. در تمام بازی هایمان با تفکر برنده شدن وارد زمین شدیم و حتی به مساوی هم فکر نمی‌کنیم. امسال پیکان متفاوتی را شاهد هستیم و به امیدخدا و تلاش دسته جمعی کلیه اعضای تیم اگر بتوانیم در چندبازی پیش رویمان امتیازات کامل را کسب کنیم، فکر می‌کنم در پایان فصل جزو 5تیم برتر لیگ باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز