در مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های کارگری؛

شعبانی بهار: فدراسیون ورزش های کارگری سرمایه و پشتوانه خوبی برای اجرای برنامه ها دارد

۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۳:۴۳:۴۳
کد خبر: ۵۱۰۴۷۸
شعبانی بهار: فدراسیون ورزش های کارگری سرمایه و پشتوانه خوبی برای اجرای برنامه ها دارد
معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان رای صددرصدی مجمع انتخابات فدراسیون ورزش های کارگری به سید امیر حسینی را سرمایه و پشتیبانی خوبی برای او دانست و پیش بینی کرد این فدراسیون در ابعاد توسعه ورزش و قهرمانی موفقیت های خوبی را به دست آورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، غلامرضا شعبانی بهار که در مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش  های کارگری ریاست مجمع را عهده دار بود در جمع خبرنگاران چهل رای اعضای این مجمع را که بیانگر صددرصد آرا مجمع بود به عنوان سرمایه و پشتوانه خوب و قوی برای این فدراسیون عنوان کرد.

غلامرضا شعبانی بهار برگزاری روند انتخابات این فدراسیون را نیز کاملا قانونی دانست و در رابطه با سوالی پیرامون حضور سرپرست سابق این فدراسیون به عنوان کاندیدا خاطرنشان ساخت: فدراسیون ورزش های کارگری، فدراسیونی بین دستگاهی است و آئین نامه متفاوتی دارد و همه کارها در چارچوب قانون انجام شده است.البته امیر حسینی پیش از این استعفای خود را به وزارت ورزش  و جوانان اعلام کرده است.

وی در خصوص اداره فدراسیون ها با سرپرست صریح کرد: با حضور دکتر سلطانی فر در راس این وزارتخانه بعید است دیگر هیچ فدراسیونی با مدیریت به صورت سرپرستی اداره شود.

معاون توسعه ورزش  همگانی در توضیحی پیرامون عدم حضور وزیر ورزش  و جوانان همچنین وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: قرار بود که دکترمسعود سلطانی فر وزیر ورزش  و جوانان و همچنین دکتر علی ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز در این مجمع حضور یابند که به دلیل حضور در جلسه دیگری هر دو وزیر موفق به حضور در مجمع نشدند.

معاون توسعه ورزش همگانی در پاسخ به سوالی که همچنان در بعضی همایش ها، خودرو پراید جایزه می دهند در حالی که قرار بود این اتفاق رخ ندهد توضیح داد:بارها اعلام کرده ایم برای توسعه و مشارکت بیشتر در ورزش  همگانی لباس های ورزشی به شرکت کنندگان اهدا شود اما فدارسیون ورزش همگانی هم اختیاراتی دارد و کارشناسان این مجموعه صلاح دیده اند که از خودرو به عنوان جایزه استفاده شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز