پریسا بهزادی در گفتگو با برنا:

عدم بی‌اطلاعی بعضی داوران از بیانیه صادر شده/ بیشتر حق‌الزحمه آنها پرداخت شده است

۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۴:۴۲:۰۵
کد خبر: ۵۱۰۵۳۹
عدم بی‌اطلاعی بعضی داوران از بیانیه صادر شده/ بیشتر حق‌الزحمه آنها پرداخت شده است
نایب رییس فدراسیون دوومیدانی گفت: ما برای بحث داوری نفرات زیادی را در لیست انتظار داریم و از این بابت به هیچ وجه مشکلی نداریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ساعتی پیش متن بیانیه ای از سوی تعدادی از داوران بانوی رشته دوومیدانی در خروجی برخی از رسانه ها قرار گرفت که نشان دهنده اعتراض این داوران به عدم پرداخت حق الزحمه داوری و همچنین به صورت مشخص اعتراض نسبت به نایب رییس فدراسیون دوومیدانی بود. در انتهای این بیانیه اعلام شده بود که با توجه به برگزاری رقابت های داخل سالن قهرمانی کشور گرامیداشت دهه فجر در روزهای 6 و 7 بهمن این داوران به نشانه اعتراض در این مسابقات به قضاوت نخواهند پرداخت. در گفتگویی با پریسا بهزادی نایب رییس فدراسیون دوومیدانی علت انتشار این بیانیه را از سوی تعدادی از داوران بانوی کشورمان جویا شدیم.

بهزادی به خبرنگار برنا گفت: ما با همه این افراد تماس گرفته ایم و تعدادی از این افراد به ما اعلام کرده اند به خاطر مشغله کاری نمی توانند در مسابقات همکاری داشته باشند اما تعدادی از این نفرات نیز از وجود اسمشان در این بیانیه بی اطلاع هستند. به طور مثال خانم مریم موسوی که به خود من اعلام کرده است که من از اینکه اسمم در این بیانیه به عنوان معترض وجود دارد کاملا بی اطلاع هستم.

وی ادامه داد: ما برای بحث داوری نفرات زیادی را در لیست انتظار داریم و از این بابت به هیچ وجه مشکلی نداریم. ما در همین تهران تعداد نفرات زیادی را داریم که خواستار همکاری با فدراسیون هستند که از این تعداد بیشتر در شهرستان ها نیز برای همکاری با ما اعلام آمادگی کرده اند. بیشتر حق الزحمه داوران نیز پرداخت شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز