هفته یازدهم لیگ برتر هندبال؛

پیروزی صدرنشین مقابل توسعه و عمران

۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۹:۲۶:۰۱
کد خبر: ۵۱۰۶۵۷
پیروزی صدرنشین مقابل توسعه و عمران
تیم صدرنشین نفت و گاز گچساران مقابل تیم توسعه عمران بافق قرار گرفت و این بازی با نتیجه ۳۳ بر ۳۲ به سود تیم صدرنشین پایان یافت تا بازهم صدرنشین بماند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته یازدهم لیگ برتر هندبال سه‌شنبه پنجم بهمن‌ماه به اتمام رسید. در اولین دیدار هیات هندبال مرودشت میزبان بیتا سبزوار بود که توانست این بازی خانگی را با حساب ۲۴ بر ۲۳ به نفع خود به پایان ببرد و در جایگاه چهارمی جدول باقی بماند. در دیگر بازی تیم صدرنشین نفت و گاز گچساران مقابل تیم توسعه عمران بافق قرار گرفت و این بازی با نتیجه ۳۳ بر ۳۲ به سود تیم صدرنشین پایان یافت تا بازهم صدرنشین بماند.

تیم قعرنشین نیروزمینی ارتش در خانه میزبان فولاد مبارکه سپاهان بود اما این بازی را با نتیجه ۲۸ بر ۲۴  به سپاهان واگذار کرد و نتوانست تغییری در امتیازش ایجاد کند. دو تیم مس کمان و شهرداری ارومیه  هم در کرمان به مصاف یکدیگر رفتند و مس با حساب ۲۶ بر ۲۲ پیروز این رقابت بود و با این برد یک پله به رده بالاتر صعود کرد.
 
هپکو اراک در کاشان مهمان شهرداری این شهر بود. در پایان بازی شهرداری کاشان در خانه با حساب ۳۴ بر ۲۹ توانست پیروز شود و مجموع امتیازاتش را به عدد ۱۶ برساند. در حالی که فدراسیون هندبال سه‌شنبه‌ها را به جهت پخش رقابت‌های لیگ برتر هندبال روز هندبال خوانده بود، در این هفته هیچ مسابقه‌ای از شبکه ورزش سیما به روی آنتن نرفت.

رده‌بندی تیم‌ها هندبال تا پایان هفته یازدهم:
نفت و گازگچساران ۱۷
شهرداری کاشان ۱۶
فولاد مبارکه سپاهان ۱۴
هیات هندبال مرودشت ۱۲
مس کرمان ۱۱
بیتا سبزوار ۱۰
هپکو اراک ۹
توسعه و عمران بافق ۸
شهرداری ارومیه ۷
نیرو زمینی ارتش۶

نتایج مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر هندبال:
هیات هندبال مرودشت ۲۴ - بیتا سبزوار ۲۳
نفت و گاز گچساران ۳۳ - توسعه و عمران بافق ۳۲
نیروی زمینی تهران ۲۴ - فولاد مبارکه سپاهان ۲۸
مس کرمان ۲۶ - شهرداری ارومیه ۲۲
شهرداری کاشان ۳۴ - هپکو اراک ۲۹

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز