براری: اطاعت از دستورات سرمربی تیم ملی به نفع ورزشکار خواهد بود

۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۲:۰۹:۳۲
کد خبر: ۵۱۰۶۷۲
براری: اطاعت از دستورات سرمربی تیم ملی به نفع ورزشکار خواهد بود
قهرمان وزنه برداری آسیا معتقد است؛ پس از سالها حضور در اردوهای تیم ملی به نتیجه رسیده ام که اطاعت از دستورات سرمربی تیم ملی به نفع ورزشکار خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا براری در خصوص حضور در اردوهای تیم ملی وزنه برداری که از روز چهارشنبه(6 بهمن ماه) آغاز می شود؛ تصریح کرد: در مورد تمریناتم با سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان، مشورت می کردم و در روز تعیین شده نیز به اردو خواهم آمد.

وی در خصوص وضعیت جسمانی خود در ماههای گذشته؛ عنوان داشت: پس از المپیک 2016 ریو استراحت کوتاهی داشتم و بلافاصله تمریناتم را آغاز کردم برهمین اساس از لحاظ بدنی در شرایط ایده آلی به سر می برم و مشکلی خاصی در خصوص مصدومیت و آسیب دیدگی ندارم.

براری در خصوص هدفش برای سال 2017 گفت: هدفم حضور در مسابقات جهانی سال 2017 ، آناهیم آمریکاست و برنامه ریزی خوبی برای کسب مدال در این رقابتها دارم. امیدوارم با تمرینات مستمر و مداوم به مدال جهانی دست پیدا کنم.

وی در پایان تاکید کرد: هر ملی پوشی که به اردو دعوت می شود باید تابع قانون باشد و مطمئناً رعایت مقررات اردویی باعث پیشرفت وزنه بردار می شود. هم اکنون که تجربه زیادی را در اردوهای تیم ملی وزنه برداری بدست آوردم به این نتیجه رسیده ام که گوش فرا دادن به دستورات سرمربی تیم ملی به نفع ورزشکار خواهد بود.

نظر شما