با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان :

سمینار ملی مدیران روابط عمومی ورزش و جوانان کشور رسما" آغاز بکار کرد

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۸:۴۵:۱۶
کد خبر: ۵۲۴۸۰۷
سمینار ملی مدیران روابط عمومی ورزش و جوانان کشور رسما آغاز بکار کرد
سمینار ملی مدیران روابط عمومی با حضور معاون وزیر مدیر کل ورزش استان تهران، مدیر عامل خبر گزاری برنا، مدیر روابط عمومی وزرارت ورزش وکلیه مدیران روابط عمومی ورزش و جوانان ادارات کل آغاز به کار کرد.

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، سمینار ملی مدیران روابط عمومی  ادارات کل ورزش وجوانان کشور، با هدف نقش روابط عمومی ها  در تولید و انعکاس اخبار و رویدادهای ورزشی دارند با سخنرانی دکتر احمدی رسما" در محل هتل المپیک در حال برگزاری است.

دکتر احمدی در این جلسه گفت: مدیران روابط عمومی باید سعی کنند از ظرفیت رسانه ها در سازمان های خود استفاده کنند تا به موفقیت برسند. روابط عمومی ها باید حرکت پیش گیرانه و تعاملی را در سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

وی ادامه داد: روابط عمومی جزو مشاغل سخت است و از آنجاکه با افراد زیادی سروکار دارند باید سعه صدر داشته باشند و باید دارای روابط اجتماعی و انسانی بالا باشند. علیرغم همه مشکلات و کمبودهایی که در وزارت ورزش و جوانان داشتیم توانستیم به توفیقات مهمی در بخش قهرمانی، ورزش همگانی و ورزش بانوان دست پیدا کنیم.

احمدی گفت: روابط عمومی ها باید دستاوردهای خوبی که در دولت تدبیر و امید به دست آمده را انعکاس دهند. احتیاج به بزرگ نمایی نیست و آن کاری که انجام شده باید مورد توجه قرار بگیرد.تاریخ قضاوت خواهد کرد همه کارهایی که در این دولت انجام شده و با تمام تنگناهایی که وجود داشت دولت تدبیر و امید توانست خیلی از موانعی که از گذشته به جا مانده بود را برطرف کند.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز