با نظر سرمربی اسپانیایی تیم ملی؛

تعیین ترکیب نهایی تیم ملی بیس بال جهت حضور در رقابت های غرب آسیا

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۹:۴۳:۳۴
کد خبر: ۵۲۴۸۶۳
تعیین ترکیب نهایی تیم ملی بیس بال جهت حضور در رقابت های غرب آسیا
رافائل لامس سرمربی اسپانیایی تیم ملی بیس بال کشورمان اسامی 19 بازیکن نهایی جهت حضور در رقابت های بیس بال کاپ غرب آسیا را اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رافائل  لامس سرمربی اسپانیایی تیم ملی بیس بال کشورمان اسامی  19 بازیکن نهایی جهت حضور در رقابت های بیس بال کاپ غرب آسیا را اعلام نمود. اسامی این بازیکنان به شرح زیر است:
١-مجید پاشوی  
٢-داوود جباری  
٣-کیوان رانا  
٤-محمدرضا شبانی
٥-یاسین شریفی 
٦-محمد صفدری 
 ٧-امیر عارفی نیا 
٨-حسام عارف زاده
٩-اصغر وقاری
١٠- رجبعلی برزگر  
١١-مصطفی کمالی 
١٢-محمد گودرزی
١٣-محمد صادق گوهری 
١٤-مجتبی گردان 
١٥-سپهر مشرف جوادی 
١٦-مهدی معصومی
١٧-ایمان موذنی
١٨-سیدجلال فرهی بزرگ  
١٩- مجتبی واعظ زاده 

پیام شوکت صدری رئیس کمیته فنی انجمن بیس بال و سافت بال با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: سرمربی تیم ملی در معرفی نفرات نهایی ضمن جوان گرایی ملاحظات تاکتیکی و آمادگی جسمانی بازیکنان را در نظر داشته است.

صدری با اشاره به شرایط کنونی تیم ملی در آستانه اعزام به کشور پاکستان تصریح کرد: در حال حاضر تیم ما به لحاظ آمادگی های جسمانی و روحی در وضعیت بسیار مناسبی به سر می برد و در دو اردوی اخیر تیم ملی که در جزیره کیش و بوشهر برگزار شد، بازیکنان زیر نظر سرمربی اسپانیایی تیم و دستیار وی تمرینات تاکتیکی و تکنیکی بسیار خوبی را پشت سر گذاشته اند.

رئیس کمیته فنی انجمن در ادامه در خصوص رقبای تیم ملی کشورمان افزود:  تیم های حاضر در مسابقات بیس بال کاپ غرب آسیا امسال در دو گروه به سرگروهی تیم های پاکستان و ایران با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و در گروه  B تیم های ایران، هند و سریلانکا به مصاف هم خواهند رفت.

وی در پایان ضمن  اشاره به اهمیت بسیار بالای دو بازی نخست ایران ابراز امیدواری کرد تیم ملی کشورمان به رقابت های آسیایی صعود کند.

رقابت های بیس بال کاپ غرب آسیا در سال 2017 با حضور شش تیم پاکستان، عراق، نپال، ایران، هند و سریلانکا  از روز شنبه 7 اسفند به مدت 5 روز در اسلام آباد پاکستان برگزار خواهد شد و تیم ملی کشورمان جهت حضور در این رقابت ها شامگاه روز پنجشنبه  5 اسفند ماه تهران را به مقصد اسلام آباد ترک خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز