وحید مهابادی در گفتگو با برنا:

وظیفه دارم به عنوان نخستین سفیر ورزش اسکواش، این رشته را معرفی کنم

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۰:۰۳:۳۰
کد خبر: ۵۲۴۸۷۴
وظیفه دارم به عنوان نخستین سفیر ورزش اسکواش، این رشته را معرفی کنم
رییس کمیته فرهنگی فدراسیون اسکواش گفت: به عنوان نخستین سفیر ورزش اسکواش انتخاب شدم و وظیفه دارم رشته اسکواش را معرفی کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، وحید مهابادی رییس کمیته فرهنگی فدراسیون اسکواش و سفیر ورزش اسکواش ایران در گفتگو با خبرنگار برنا درباره عملکرد این کمیته در سال جاری گفت: برای حضور علاقمندان این رشته ورزشی برنامه های متعدی انجام شد. همچنین برنامه هایی هم برای تشویق و گسترش این رشته ورزشی در سراسر کشور انجام شد.

وی با بیان اینکه برای آشنایی بیشتر نوجوانان با این رشته از حضور اسکواش بازان نوجوان در برنامه رادیویی نوجوان و ورزش استفاده شد، افزود: مدیران فدراسیون در برنامه رادیویی مجله راکتی حضور یافتند تا عملکرد فداسیون اسکوش را اطلاع رسانی کنند. همچنین ارتباط با رسانه های مکتوب برای درج اخبار اسکواش هم انجام شده است.

مهابادی بیان کرد: لیگ اسکواش به یاد مدافعان حرم به نام لیگ مدافعان حرم برگزار شد. همچنین نام گذاری مسابقات بین المللی با عناوین ارزشی برگزار شد. از شهید نمومنه استان مازندران در سفر استانی رییس فدراسیون به مازندران و  از خانواده شهید دقایقی در اهواز هم تقدیر شد.

وی افزود: اهدا کتاب یادبود شهید دقایقی در مسابقات اهواز به اسکواش بازان و کسب کرسی در کارگروه رسانه معاونت فرهنگی وزارت، حضور در راهپیمایی روز قدس و حضور در برنامه زنده شبکه3 از عملکرد های میته فرهنگی فدراسیون اسکواش در سال 94 بود.

مهابادی یکی از مهمترین فعالیت های کمیته فرهنگی اسکواش را  ارتباط با رسانه ملی و راه اندازی مجله اسکواش در رادیو ورزش دانست و گفت: نامگذاری لیگ با عنوان شهدای مدافع حرم و کمیته فرهنگی به عنوان کمیته برتر شش ماه اول سال انتخاب شد. همچنین بنده به عنوان نخستین سفیر ورزش اسکواش انتخاب شدم و وظیفه دارم رشته اسکواش را معرفی کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز