در شهرستان ها به دستاوردهای زیادی رسیده ایم؛

ناظمی: باید نگاه روابط عمومی ها تغییر کند

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۱:۰۸:۴۴
کد خبر: ۵۲۴۹۳۵
ناظمی: باید نگاه روابط عمومی ها تغییر کند
مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان گفت: روابط عمومی ها باید از فن روز برای انعکاس خبرها استفاده کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سمینار ملی روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور صبح امروز با حضور عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش همچنین مازیار ناظمی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان و رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران آغاز شده است.

برپایی کارگاه های آموزشی همچنین تجلیل از مدیران روابط عمومی استان ها از جمله برنامه های سمینار ملی مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان استان هاست. اداره کل ورزش و جوانان استان تهران میزبان این سمینار است. سمینار ملی روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور تا فردا ادامه خواهد داشت.

مازیار ناظمی مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در سمینار روابط عمومی ها اظهار داشت: در دوره ای قرار داریم که باید نگاه روابط عمومی ها عوض شود و این نگاه باید به روز باشد و از تکنولوژی روز دنیا عقب نمانیم. یکی از سخت ترین قسمت های هر سازمان روابط عمومی است و همه از این مجموعه انتظار دارند و باید با همه بخش ها تعامل داشته باشیم. از این رو مدیران روابط عمومی باید خود را با علم روز آشنا کنند و از نگاه قدیمی دور شوند و روابط عمومی نباید به یک اتاق خلاصه شود.

وی در ادامه افزود: یک مدیر روابط عمومی موفق آن است که بتواند فعالیت مستمری داشته باشد و حوزه خبر را بشناسد. روابط عمومی ها باید از فن روز برای انعکاس خبرها استفاده کنند. ما در شهرستان ها به دستاوردهای زیادی رسیده ایم ولی به خاطر اینکه از علم روز عقب هستیم نمی توانیم آن طور که باید این موفقیت ها را پوشش دهیم.

ناظمی در پایان گفت: روابط عمومی باید با رسانه ارتباط خوب داشته باشند و جنس خبر را بشناسند تا بتوانند در سازمان خود به موفقیت برسند.

نظر شما