برگزاری اردوی استعدادیابی و پشتوانه سازی والیبال نشسته جوانان

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۴:۲۸:۴۷
کد خبر: ۵۲۵۰۹۱
مدیر تیم های ملی والیبال نشسته از برگزاری یک مرحله اردوی استعداد یابی و پشتوانه سازی تیم ملی والیبال نشسته جوانان خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هادی رضایی مدیر تیم های ملی والیبال نشسته از برگزاری یک مرحله اردوی استعدادیابی و پشتوانه سازی تیم ملی والیبال نشسته جوانان خبر داد.

وی گفت: اولین مرحله از تمرینات تیم ملی والیبال نشسته جوانان از 21 اسفند ماه در تهران برگزار و همزمان با این اردو، یک مرحله برنامه استعدادیابی و تست علاقه مندان به والیبال نشسته، طی روزهای 22 و 23 اسفند ماه در محل فدراسیون انجام می شود.

رضایی درخصوص این برنامه گفت: به منظور کشف استعدادهای جدید و پشتوانه سازی برای تیم های ملی والیبال نشسته این برنامه استعداد یابی انجام می شود و کلیه ی متولدین سال 1370 به بالا که قد آنها از 175 سانتی متر نیز بیشتر است، به استثنا بازیکنانی که از ناحیه دو پا قطع عضو هستند، می توانند با مراجعه به هیات های استانی خود نسبت به حضور در این برنامه استعداد یابی اقدام کنند.

مدیر تیم های ملی والیبال نشسته خاطرنشان کرد: در این برنامه صرفا متقاضیان از نظر ساختار فیزیکی مورد بررسی قرار می گیرند و کلاس بندی می شوند و چنانچه شرایط آنها برای فعالیت در این رشته مساعد باشد، برای حضور در تیم ملی جوانان از آنها دعوت بعمل می آید.

وی افزود: با توجه به برگزاری همزمان اولین اردوی تیم ملی جوانان در آن تاریخ، کادر فنی تیم ملی نیز در برنامه استعداد یابی حضور دارند و ورزشکاران را مورد ارزیابی قرار می دهند.

رضایی در پایان اعلام کرد: این برنامه در گام اول برای آقایان انجام می شود و در سال جدید مشابه آن برای بانوان جوان نیز برگزار می شود تا در بخش والیبال نشسته بانوان نیز نیروهای جدیدی را پیدا کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز