این ترافیک دوست داشتنی؛

شایسته‌هایی که پشت خط کی‌روش ماندند: ۶سرخابی قربانی اروپایی‌های تیم ملی!

۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۲:۵۷:۵۰
کد خبر: ۵۳۵۴۴۱
شایسته‌هایی که پشت خط کی‌روش ماندند: ۶سرخابی قربانی اروپایی‌های تیم ملی!
درخشش فوتبالیست های ایرانی در اروپا باعث شده تا نفرات شایسته ای، افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را پیدا نکنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پس از مدت ها کش و قوس، لیست تیم ملی کشورمان منتشر شد. اگرچه این لیست روز 29اسفند تکمیل می شود اما به نظر می رسد سرمربی تیم ملی لیست خودش را با بازیکنان شاغل در اروپا کامل خواهد کرد و بعید است که از لیگ برتر و لیگ های حاشیه خلیج فارس نفر جدیدی حداقل برای بازی مقابل عراق، قطر و چین به اردوی تیم ملی فرخوانده شود.

عملکرد فوق العاده ایرانی های حاضر در اروپا، باعث شده تا نفرات شایسته ایی از لیگ داخلی پشت خط تیم ملی بمانند در صورتیکه آن ها نیز لیاقت پوشیدن تیم ملی را دارند اما به هرحال نه تنها کی روش بلکه هر مربی دیگری نمی تواند از بازیکنانی چون دژاگه، آزمون، جهانبخش، انصاری فرد، قوچان نژاد و عزت الهلی چشم پوشی کند، مخصوصا این روزها که لیگ اروپا محل هنرنمایی ایرانی ها شده است.

به همین خاطر می توان از سروش رفیعی، محسن مسلمان، کمال کامیابی نیا، فرشیداسماعیلی، امیدنورافکن و بهنام برزای به عنوان بازیکنانی نام برد که علیرغم عملکرد خوبی که در لیگ داشتند اما پشت خط اروپایی تیم ملی ماندند و فرصت حضور در اردوی تیم ملی را پیدا نکردند. البته این بازیکنان نباید دلسرد شوند و مطمئنا با حفظ و ادامه روند فوق العاده شان در لیگ در آینده نزدیک می توانند به پوشیدن پیراهن تیم ملی افتخار کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز