بهداد سلیمی در گفتگو با برنا:

دولت تدبیر و امید همیشه خوش قول بوده است/ در المپیک ۲۰۲۰ جبران می‌کنم

۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۳۶۴۶۰
وزنه بردار المپیکی ایران گفت: همه برنامه ما برای این است که در رقابت‌های جهانی، بازی‌های آسیایی و المپیک 2020 بهترین عملکرد را داشته باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بهداد سلیمی وزنه بردار المپیکی ایران درخصوص عملکرد وزنه برداری در سال 95 صحبت کرد.

سلیمی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به عملکرد وزنه برداری در سال 95 اظهار کرد: مهم‌ترین رویداد وزنه برداری در سالی که گذشت المپیک ریو بود که وزنه برداری توانست عملکرد قابل قبولی را در این مسابقات داشته باشد. هرچند که با ناداوری که در این مسابقات در حق من شد همه تلاش‌های من برای حضور در این مسابقات از بین رفت ولی دو مدال طلایی که سهراب مرادی و کیانوش رستمی به دست آوردند باعث شد هم کاروان وزنه برداری نمایش قابل قبولی را داشته باشد و هم اینکه دل مردم ایران شاد شود.

وی در ادامه درخصوص مراسم تجلیل از مدال‌آوران و قهرمانان سال 95 که با حضور رییس جمهور برگزار شد خاطرنشان ساخت: واقعا ممنونم از لطفی که مجموعه وزارت ورزش و جوانان به خصوص شخص دکتر سلطانی‌فر و همچنین دکتر روحانی رییس جمهور محترم به من داشتند و این مراسم باشکوه را برگزار کردند. خدارو شکر دولت تدبیر و امید همیشه خوش قول بوده و به  تعهداتی که داشته عمل کرده است. این امر باعث شده که ورزشکاران با امید و توان بیشتری در مسابقات بین‌المللی حضور پیدا کنند و برای کشور خود افتخارآفرینی نمایند.

وزنه‌بردار المپیکی ایران در ادامه درخصوص آینده وزنه برداری ایران و همچنین برنامه‌ای که ملی‌پوشان برای مسابقات آینده دارند خاطرنشان کرد: اتفاق خوبی که در حال رخ دادن است بحث کاندیدا شدن آقای علی مرادی برای کسب کرسی جهانی است و اگر با حمایت‌ها این اتفاق بیفتد قطعا شاهد این خواهیم بود که وزنه‌برداری ایران پیشرفت قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت. کسب کرسی‌های جهانی باعث خواهد شد وزنه‌برداری ایران قدرت دوچندانی در جهان پیدا کند.

وی تصریح کرد: همه برنامه ما برای این است که در رقابت‌های جهانی، بازی‌های آسیایی و همچنین المپیک 2020 بهترین عملکرد را داشته باشیم و سعی خواهم کرد که مدال طلایی که به ناحق در المپیک ریو از من گرفته شد را در المپیک 2020 به دست آورم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز