انتخاب حسن زاده به عنوان بهترین بازیکن آسیا افتخار است

ناظم الشریعه: با بها دادن به فوتسال نتیجه آن را خواهیم دید

۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۲:۳۲:۳۳
کد خبر: ۵۴۵۲۸۸
ناظم الشریعه: با بها دادن به فوتسال نتیجه آن را خواهیم دید
سرمربی تیم ملی فوتسال در مراسم تجلیل از بهترین بازیکن تیم فوتسال آسیا گفت: باعث افتخار و خوشحالی است که حسن زاده برای چندمین بار عنوان بهترین مرد فوتسال آسیا را به خود اختصاص می دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: اینکه اصغر حسن زاده برای چندیمن بار عنوان مرد فوتسال آسیا را کسب کرده ، جای خوشحالی و افتخار است. همچنین برگزاری مراسم تجلیل از بهترین بازیکن فوتسال آسیا در ایران نیز نشان می دهد که فوتسال ایران در جایگاه بالایی قرار داشته فوتسال آسیا و کنفدراسیون فوتبال آسیا به آن اهمیت ویژه ای می دهند. اگر به فوتسال بها دهیم، مطمئنا نتیجه آن را خواهیم دید.

وی درباره لیگ فوتسال گفت: هر وقت حساسیت لیگ بالا برود مشکلاتی نیز به وجود می آید، لیگ پویایی داریم  اما ابزارمان مناسب نیست. معتقدم باشگاهها باید حرفه ای تر شوند تا بتوان شاهد رشد و توسعه فوتسال بود.لیگ فوتسال ایران سال به سال بهتر می شود. 

وی درباره وضعیت تیم ملی فوتسال  گفت: تیم ملی فوتسال ایران از پتانسیل بالایی برخوردار است و بازیکنان این تیم برای ایجاد بهترین شرایط و کسب مقام های مطلوب تمام تلاش خود را به کار می گیرند.

سرمربی تیم ملی گفت: اواخر اردیبهشت ماه اردو تدارکاتی خواهیم داشت تا بازیکنان با اجرای برنامه های مدون در عرصه های آسیایی و جهانی موفق باشند. تیم ملی فوتسال با ترکیبی از بازیکنان جوان و پرتجربه در کنار یکدیگر قرار داشته تا در تورنمنت های پیش رو موفق عمل کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز