بیست و هشتمین دوره مسابقات تکواندوی جام فجر؛

برترین‌های سه وزن روز نخست معرفی شدند

۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۱:۲۱:۴۸
کد خبر: ۵۴۵۵۲۰
برترین‌های سه وزن روز نخست معرفی شدند
در پایان نخستین روز از بیست و هشتمین دوره مسابقات تکواندوی جام فجر تکواندوکاران کشورمان موفق به کسب مدال طلا شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نخستین روز از بیست و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر (G1) با حضور 20 تیم از کشورهای ایران (2 تیم)، افغانستان (3 تیم)، پاکستان (3 تیم)، روسیه (2 تیم) عراق (2 تیم)، لوکزامبورگ، سوریه، سیشل، عمان، یونان، آذربایجان، هند و ارمنستان به میزبانی هیات تکواندو استان مازندران و در سالن «سیدرسول حسینی» شهر ساری آغاز شده است.

این دوره از رقابت‌ها در 8 وزن جهانی 54-، 58-، 63-، 68-، 74-، 80-، 87- و 87+ کیلوگرم و به مدت دو روز برگزار می‌شود که امروز (یکشنبه) و در نخستین روز از این مسابقات، تکواندوکاران اوزان 54-، 74- و 87+ کیلوگرم رو در روی یکدیگر قرار گرفتند و در پایان تنها تکواندوکاران کشورمان موفق به کسب مدال طلا شدند.

در وزن 54- کیلوگرم، آرش تبریزی از تیم شهرداری ساری قهرمان شد، محسن رضایی از تیم افغانستان الف به مدال نقره رسید و علی سینا افضلی (افغانستان – کابل) و ایلهم علیو (آذربایجان) مشترکا بر سکوی سوم ایستادند.

در وزن 74- کیلوگرم عرفان حیدری از تیم شهرداری ساری عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد، محمد فهیم از تیم پاکستان الف بر سکوی نایب قهرمانی قرار گرفت و محمدجبار رشید و مصطفی ناصر حسین از تیم پلیس عراق مشترکا سوم شدند.

در وزن 87+ کیلوگرم نیز سیاوش فخرایی از تیم شهرداری ساری مدال طلا را بر گردن آویخت، محمدرضا اینالو از تیم لوازم خانگی کن مدال نقره را کسب کرد و ویسام ستار (عراق – پلیس) و محمدکریم حسین (عراق – پلیس) عنوان سوم را کسب کردند.مبارزات تکواندوکاران اوزان 58-، 63-، 68-، 74-، 80-، 87- کیلوگرم فردا (دوشنبه) برگزار خواهد شد.

این دوره از مسابقات G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز در رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

نظر شما